نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

زحمات کادر درمان در روزهای کرونایی مضاعف بود

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» گفت: همه مردم ما در روزهای کرونایی، زحمات فراوانی کشیدند؛ اما کادر درمان زحمات‌شان مضاعف بود و شبانه‌روز در بیمارستان‌ها برای سلامتی مردم عزیز ما تلاش کردند.
کد خبر: ۴۶۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ - 28July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی‌ در مراسم تجلیل از کادر درمان پایگاه دوم شکاری «شهید فکوری» تبریز، ضمن قدردانی از زحمات بی‌دریغ کادر پزشکی و درمانی بیمارستان پایگاه دوم شکاری تبریز، اظهار داشت: همه مردم ما در روز‌های کرونایی، زحمات فراوانی کشیدند؛ اما کادر درمان زحمات‌شان مضاعف بود و شبانه‌روز در بیمارستان‌ها برای سلامتی مردم عزیز ما تلاش کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت تعداد زیادی از کادر درمان در سطح کشور به رحمت الهی پیوستند، افزود: ما خدمات شما عزیزان را ارج می‌نهیم، از مردم عزیزمان هم که در این مدت نهایت کمک و همکاری را انجام دادند، صمیمانه سپاسگزاریم.

حجت‌الاسلام آل هاشم تصریح کرد: اگر کمک‌های مردم ما نبود، معلوم نبود نیازمندان و کسانی که گرفتار کرونا شدند، چه می‌کردند؛ چون دولت به تنهایی نمی‌توانست کاری بکند، اینک می‌بینیم تمامی خیرین و موسسات خیریه واقعاً به میدان آمدند و خداوند به پول خیرین برکت داده است و آن را چندین برابر می‌کند تا پول خود را در این مسیر خرج کنند.

امیر سرتیپ دوم «سعید رسولی» فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز نیز در ابتدای این مراسم اظهار داشت: کادر درمان در نیرو‌های مسلح وظایف ویژه‌ای داشتند؛ چراکه باید نیرو‌های رزمی ما در آمادگی کامل باشند و توان دفاعی ما تحت هیچ شرایطی تقلیل پیدا نمی‌کند، این مهم با زحمات شما کادر درمان میسر می‌شود.

در پایان مراسم از تعدادی از کادر درمان بیمارستان پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار