فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری:

خلبانان نیروی هوایی آماده جانفشانی هستند

امیر سرتیپ دوم رودباری گفت: اساتید و خلبانان مجرب و سلحشور حاضر در نیروی هوایی ارتش، آماده پاسخ سخت به هرگونه تهدیدی هستند.
کد خبر: ۴۶۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ - 28July 2021

خلبانان سلحشور نیروی هوایی آماده جانفشانی هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «علیرضا رودباری» فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم تجلیل از خلبانان و اساتید دانشکده پرواز پایگاه شهید اکبری کوشک نصرت قم که با حضور مسئولان نیروی‌های مسلح در این استان برگزار شد، اظهار داشت: نیروی هوایی یکی از قدرت‌های برتر دفاعی و تهاجمی اسـت و در تمام دنیا کارکنان این نیروی ک از مهم‌ترین اعضای ارتش محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه کارنامه درخشان نیروی هوایی ارتش مزیّن به شهدای پر آوازه‌ای همچون بابایی، ستاری، فکوری، دوران، اردستانی و دیگر شهدای این نیرو است، افزود: درود و رحمت خدا بر شما نگهبانان آسمان میهن اسلامی که همیشه در اوج زیسته‌اید و در راه امنیت و اعتلای ایران اسلامی تلاش می‌کنید.

فرمانده شهید ستاری خاطرنشان کرد: اساتید و خلبانان مجرب و سلحشور حاضر در نیروی هوایی در صورت نیاز و هرگونه تهدید تحت فرماندهی مقام معظم رهبری با تمام وجود آماده پاسخ سخت هستند.

امیر رودباری با بیان اینکه نیروی هوایی همیشه جزء اولین‌ها بوده و افتخارات ماندگاری را به نام خود ثبت کرده است، خطاب به خلبانان و اساتید گفت: نقش مهم شما در پایگاه شهید اکبری، پرورش خلبانانی نامی و رهرو شهدای نیروی الهی هوایی است که باید به این نکته واقف باشید و به آن افتخار کنید.

در این مراسم از زحمات امیر سرتیپ دوم خلبان «رودباری» فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، سرهنگ استاد خلبان «میرحسینی» و سرهنگ «گرجی» قدردانی شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار