به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر انجام می‌شود

برگزاری برنامه تجلی ایثار در شهرک آزادی

خانه فرهنگ نور دانش با همکاری بسیج، به مناسبت فرا رسیدن سی و سومین سالروز آزادسازی خرمشهر، ویژه برنامه‌ای را با عنوان «تجلی ایثار» از دوم تا چهارم خرداد در بوستان «مریم» برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ - 23May 2015

برگزاری برنامه تجلی ایثار در شهرک آزادی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، در این برنامه، ایستگاه ها و غرفه های فرهنگی مانند: ایستگاه رادیویی شمیم ایثار، نمایشگاه عکس یادمان شهدای عملیات بیت المقدس، ایستگاه ساخت هواپیمای مدل جنگی ویژه کودکان و نوجوانان، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، خدمات خود را به عموم بازدید کنندگان ارائه می دهند.

همچنین این خانه فرهنگ با همکاری موسسه فرهنگی پیام آزادگان، به همین مناسبت نمایشگاه «روایت آزادگان دفاع مقدس» را در منطقه 21 برگزار می کند که طی آن تعداد 21 تابلوی مصور که گوشه ای از خاطرات آزادگان در دوران اسارت را روایت می کند، در معرض بازدید عموم علاقمندان قرار می گیرد. 

برگزاری برنامه ای با عنوان «بر بلندای سپهر» یادمان خلبان شهید «عباس دوران» با مشارکت کانون هوانوردی شهید «عباس دوران»، ویژه گروه سنی کودک و نوجوان، نمایش فیلم هایی با مضمون دفاع مقدس در بوستان «مریم» و برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، بخش دیگری از برنامه های پیش بینی شده برای سالروز آزاد سازی خرمشهر است که توسط خانه فرهنگ نور دانش واقع در شهرک آزادی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها