رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

مراسم عزای حسینی امسال باشکوه برپا خواهد شد/ هیئتی‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

حجت‌الاسلام قمی با تاکید بر اینکه هیئتی‌ها فرهیخته هستند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، گفت: مراسم عزاداری محرم امسال باشکوه برپا خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ - 01August 2021

محرم با شکوه برپا خواهد شد/ هیئتی‌ها آداب دان هستند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنندبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در همایش مجازی ۱۰ هزار هیئات برگزیده کشور با تاکید براینکه موافق محدودسازی فضای مجازی نیستیم، اظهار داشت: ما معتقد به توسعه زیرساخت‌های فضای مجازی هستیم، چراکه این ظرفیت را مفید و موثر برای توسعه برنامه‌هایمان می‌دانیم.

وی به ثبت رسمی بیش از ۱۰۰ هزار هیئت در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: هیئت شناسنامه، هویت و ضرورت حیات معنوی جامعه ایرانی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تعظیم شعائر حسینی را مهم‌ترین دغدغه این سازمان در ماه محرم دانست و گفت: ما ملت امام حسین (ع) هستیم و محرم و صفر رگ حیات ماست. این جامعه فرهیخته که امام حسینی هستند، با محرم و صفر جاودانه است.

قمی با تاکید براینکه دشمن ایمان و تقوای جامعه را هدف قرار گرفته است، افزود: راه مقابله با دشمن، امام حسین (ع) است. وقار مشکی پوشی آحاد مردم حرفی است که یک ذره از آن کوتاه نمی‌آیم. امسال برای تعظیم شعائر چندبرابر سال گذشته مسوولیت حس می‌کنیم و اگر مسئله پروتکل‌های بهداشتی باشد ما این مسئله را بلد هستیم، چراکه هیئتی‌ها فرهیخته و مسوولیت‌پذیر هستند.

وی تصریح کرد: مسوولین محلی مسوولیت محلات خودشان را برعهده داشته باشند و ما نیز به اندازه توان کمک خواهیم کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری بی‌نظیر مراسمات محرم امسال خبر داد و گفت: همه دستگاه‌ها وظیفه‌ دارند کمک کننده هیئات باشند، اما اگر چنین نشد هیئات منتظر و معطل نباشند.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار