نماینده مردم در مجلس:

تروریست‌های آمریکا باید عراق را ترک کنند

رضازاده گفت: پنتاگون دیگر نمی‌تواند با اتهام زنی به ایران و به بهانه مبارزه با تروریست‌ها، حضورش در منطقه و عراق را توجیه کند.
کد خبر: ۴۶۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷ - 01August 2021

تروریست‌های آمریکا باید عراق را ترک کنند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «یعقوب رضازاده» عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به اتهام زنی سخنگوی پنتاگون به کشورمان در راستای حمایت از عاملان حمله به آمریکایی‌ها در عراق، اظهار داشت: مردم عراق خواستار خروج زودهنگام تروریست‌های ایالات متحده از خاک کشورمان هستند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در راستای خروج نظامیان آمریکایی از عراق، گفت: پارلمان عراق نیز قانونی را مصوب کرده و بر اساس آن باید نظامیان آمریکایی خاک کشور عراق را ترک کنند.

وی ادامه داد: بنابراین مشاهده می‌شود که آمریکایی‌ها از هر ابزاری استفاده می‌کنند تا خروجشان از این کشور را به تعویق بیاندازند و مانع تراشی کنند.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها به بهانه مبارزه با تروریست‌ها به خاک عراق و سوریه تجاوز کرده و اقدام به اشغالگری کردند، افزود: این مهم در حالیست که سیاستمداران کاخ سفید باید بدانند دوران قلدری تمام شده و نمی‌توانند با اتهام زنی به کشور‌هایی مانند ایران زمینه حضورشان در منطقه را تمدید کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ادعای حمایت ایران از گروه‌های شبه نظامی حمله کننده به نظامیان آمریکایی صرفاً یک دسیسه شکست خورده است، خاطرنشان کرد: امروزه مردم کشور‌های منطقه به‌خوبی متوجه شدند که آمریکایی‌ها صرفاً درصدد تأمین منافع خودشان هستند و در این راستا هر اقدامی انجام می‌دهند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار