با صدور پیامی

جلالی روز جانباز را تبریک گفت

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شوری اسلامی در پیامی روز ولادت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ - 23May 2015

جلالی روز جانباز را تبریک گفت

به گزارش گروه اخبار داخلی " دفاع پرس "، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تبریک روز جانباز، نامگذاری روز مبارک میلاد حضرت ابوالفضل (ع) به نام روز جانباز را بیانی زیبا و عارفانه از حرکت جانبازان ایران اسلامی در مسیر آن حضرت دانست.

متن کامل پیام جلالی به شرح زیر است:

چهارم شعبانالمعظم سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع)، بیانگر رشادتها و ایثارهای علمدار دشت نینواست. قمری که ماه بنیهاشم بود و فضائل اخلاقی و سجایای نیکوی ایشان، چراغ هدایتی در مسیر عاشقان آن حضرت گشته است.

نامگذاری روز مبارک میلاد حضرت ابوالفضل(ع) به نام روز جانباز، بیانی زیبا و عارفانه از حرکت جانبازان ایران اسلامی در مسیر آن حضرت و تکرار حماسهآفرینیهای روز عاشورا و دشت کربلا در سالهای دفاع مقدس و در سرزمین ایران اسلامی است.

بیتردید اعتلای امروز ایران اسلامی و حرکت به سوی قلههای افتخار مرهون ایثارگریهای جانبازان سرافراز است. از همینرو میلاد حضرت ابوالفضل(ع) فرصت مغتنمی است تا با حضور در محفل گرم جانبازان عاشق و رهرو امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، قدردان بخشی از عظمت ایثارگران انقلاب اسلامی باشیم.

اینجانب در آستانه روز مقاومت و پیروزی، ضمن تبریک فتح خرمشهر در عملیات بیتالمقدس و همچنین تبریک میلاد مبارک حضرت ابوالفضل(ع)، روز جانباز را به تمامی ایثارگران و حماسهآفرینان که همواره پشیبان آرمانهای انقلاب اسلامی بودهاند، تبریک میگویم و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، از درگاه ایزدمنان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار