با حضور سردار محمدی‌فر

جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس استان قزوین برگزار شد

در آستانه سوم خرداد روز مقاومت و پیروزی جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ - 24May 2015

جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس استان قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، سردار محمدی فر رئیس سازمان پیش کسوتان جهاد و شهادت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این جلسه هم اندیشی گفت: با توجه به فرمایش و تأکید مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا مبنی بر توجه قشر عظیم بازنشستگان نیروهای مسلح که در صحنههای مختلف انقلاب اسلامی به ویژه در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار ارزشمندی داشته اند.

وی در ادامه گفت: این سازمان از سوی ستاد کل نیروهای مسلح مأموریت یافته که با راه اندازی این سازمان در جمع پیشکسوتان حضور یافته و با هدف انسجام خیل عظیم پیشکسوتان عرصه جهاد و دفاع مقدس فعالیت های کانون های نیروهای مسلح را در زمینه اجتماعی ، فرهنگی و ... پیش از پیش فعال نماید و در این زمینه به هدایت گری و حمایت جایگاه حضور آنان اقدام نماید.

در ابتدای این جلسه سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین، گزارشی از فعالیت های کانون های بازنشستگان استان قزوین در امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و ... به وجود پتانسیل قابل توجه در این قشر و یادگاران عرصه جهاد و دفاع مقدس پرداخت و بیان داشت: بر اسا فرمایش امام راحل و تأکیدات مقام معظم رهبری نباید زحمات و تلاش های این عزیزان را فراموش کنیم.

در ادامه مسئولین کانون های بازنشستگان نیروهای مسلح استان قزوین و چند تن از پیشکسوتان نقطه نظرات، مسائل و مشکلات و راهکارهای خود را ارائه داده و در پایان به آمادگی های فیزیکی و روحی و توانمندی آنان در عرصه های مختلف برای حضور در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اشاره کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار