مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

برگزاری مراسم تجلیل از آزادگان دفاع مقدس در بوشهر

سرهنگ «غریبی» گفت: به زودی مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷ - 02August 2021

فقط خداوند جایگاه شهدا را می تواند مشخص کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: صحبت کردن از شهدا احساس غرور عجیبی در انسان تداعی می کند.

وی با بیان اینکه با شهدا محبت الهی را انسان درک می کند گفت: شهدا انسان های وارسته و بزرگی بودند که تاریخ از بیان کار آنها عاجز است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به اینکه فقط خداوند می تواند جایگاه شهدا را مشخص کند خاطرنشان کرد: شهدا انسان های وارسته زمینی بودند.

سرهنگ غریبی با یادآوری اینکه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مجموعه فرهنگی فراجناحی است افزود: شهدا آرمان های این انقلاب بودند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا رفتند که این انقلاب و نظام اسلامی پابرجا بماند تصریح کرد: نقش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ستادی و هماهنگ کننده در استان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با بیان اینکه فعالیت ما در کف جامعه است و باید بازخورد آن را از خود جامعه گرفت گفت: باید جنس کار فرهنگی از جنس خود مردم باشد.

غریبی بر لزوم و ضرورت جمع آوری خاطرات رزمندگان بازمانده هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: به زودی مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار