فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد؛

لزوم برگزاری برنامه‌های تجلیل از مقام آزادگان در پایگاه‌های بسیج

خزایی گفت: مظلومیت آزادگان قابل بیان نیست و سختی‌های بسیاری را متحمل شدند و باید در پایگاه‌های بسیج برنامه‌های ویژه برای بزرگداشت و تجلیل از مقام آزادگان برگزار شود.
کد خبر: ۴۶۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ - 03August 2021

نشست فرماندهان و اعضای مرکز بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست فرماندهان و اعضای شورای مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به روز‌های پایانی ماه ذی‌الحجه، اظهار داشت: روز پایانی ماه روز مباهله است و این روز برکات فراوانی برای جهان اسلام به همراه داشت.

وی با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ گفت: مظلومیت آزادگان قابل بیان نیست و سختی‌های بسیاری را متحمل شدند. باید در پایگاه‌های بسیج برنامه‌های ویژه برای بزرگداشت و تجلیل از مقام آزادگان برگزار شود.

خزایی با ارائه گزارش برای هفته دفاع مقدس گفت: مأموریت بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در کنار آن مأموریت کلان بنیاد ارائه خدمت به جامعه ایثارگری است. مأموریت‌ها و فعالیت‌های بنیاد با فعالیت‌های چند وزارتخانه برابری می‌کند و از همکاران بسیج و زحمات آن‌ها برای جامعه ایثارگری تقدیر و تشکر می‌کنیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه با گسترش ویروس کرونا برنامه‌های مرکز بسیج در فضای مجازی، به صورت غیرحضوری و وبینار سراسری برگزار شد، خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی مانند تجلیل از دختران شاهد و ایثارگر و جشنواره پژوهشی حجاب و عفاف توسط مرکز مقاومت بسیج بنیاد برگزار شد و امیدواریم با ریشه‌کن شدن کرونا این برنامه‌ها به صورت حضوری ادامه پیدا کند.

خزایی با اشاره به برنامه تجلیل از کارمندان و مدیر طراز انقلاب اسلامی و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران در سراسر کشور گفت: بسیج با برگزاری برنامه تجلیل از رزمندگان و ایثارگران در سراسر کشور باعث ایجاد انگیزه می‌شود و در همین راستا برنامه‌های مورد نظر تدوین و ابلاغ شد و هفتم شهریور ماه از کارمندان و مدیران طراز انقلاب اسلامی تجلیل خواهد شد.

سرهنگ پاسدار وحید تیموری، فرمانده بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ در این نشست به گفت‌وگو با فرماندهان و اعضای شورای مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت و در جریان نظرات و مسائل آن‌ها قرار گرفت.

فرمانده بسیج ادارات و کارمندان تهران بزرگ با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بسیج در امور فرهنگی و همکاری با معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید در اولویت برنامه‌های بسیج قرار گیرد و بسیج در مباحث فرهنگی باید نقش مؤثری داشته و مجهز به علم روز باشد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار