بیانیه بسیج بنیاد شهید به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور؛

«آزادگی» شاخه‌ای پربار از درخت تنومند و پرثمر ایثار و شهادت است

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی را گرامی داشت.
کد خبر: ۴۷۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ - 15August 2021

«آزادگی» شاخه‌ای پربار از درخت تنومند و پرثمر ایثار و شهادت استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سالروز ورود آزادگان عزیز به میهن اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که هم‌پای ملت قدرشناس و شهیدپرور ایران درود و احترام خود را به یکایک آن آزادمردان نثار می‌کند تا ان‌شاء‌الله این پایمردی‌ها، عزت و افتخار تاریخی ملت بزرگوار را همچنان در دیگر مقاطع تکرار کند.

متن بیانیه مذکور به شرح زیر است:

«صفحات مختلف تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد افتخار آفرینی، رشادت و فداکاری مردان و زنانی است که در مقاطع مختلف برای حفظ و تعالی این شجره طیبه و تحکیم پایه‌های اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان و مال خویش گذشتند تا آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی محقق گردد. ۲۶ مرداد ۱۳۶۹ یکی از این مقاطع تاریخی بوده روزی که نخستین گروه از عزیزان آزاده به میهن اسلامی بازگشتند و صلابت و ثبات قدم و صبوری آنان و خانواده‌های محترمشان در دوران اسارت، برای همیشه تاریخ مایه افتخار و مباهات هر ایرانی شده است.

بی‌گمان آزادگی شاخه‌ای پربار از درخت تنومند و پرثمر ایثار و شهادت است که ریشه در مکتب عاشورای حسینی دارد و آزادگان سربلند ما پرورش یافتگان مدرسه سالار شهیدان و آزادگان حضرت امام حسین (ع) بودند که نه تنها در برابر رفتار‌های غیرانسانی دشمن تن به ذلت ندادند بلکه با استقامت، تدبر و رفتار‌های اخلاقی و اسلامی‌شان دشمن بعثی را وادار به تعظیم در برابر بزرگواری خود نمودند.

جامعه امروز ما نیز بیش از گذشته به فرهنگ آزادگی نیازمند است و آزادگان و ایثارگران گرامی بزرگترین سرمایه اجتماعی ما برای انتقال این فرهنگ به‌خصوص به نسل جوان هستند.

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران هم‌پای ملت قدرشناس و شهیدپرور ایران درود و احترام خود را به یکایک آن آزادمردان نثار می‌کند تا ان‌شاء‌الله این پایمردی‌ها، عزت و افتخار تاریخی ملت بزرگوار را همچنان در دیگر مقاطع تکرار نمایند.»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها