قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

حضور مردم در صحنه‌ها همواره پشتوانه امنیت ملی بوده است

«لطفی» با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف، پشتوانه امنیت ملی بوده است، گفت: امر تبلیغ با ریشه قرآنی مهمترین ماموریت این نهاد است.
کد خبر: ۴۶۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹ - 03August 2021

حضور مردم در صحنه‌ها پشتوانه امنیت ملی استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «نصرت الله لطفی» قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز با گرامیداشت سالروز تأسیس این نهاد در سال ۱۳۵۹ اظهار داشت: این شورا به عنوان یک نهاد عمومیِ مردمی و غیر دولتی در عرصه‌های تبلیغی فعالیت دارد و امر تبلیغ با ریشه قرآنی مهمترین مأموریت مشخص شده این نهاد توسط امام خمینی (ره) بود.

وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برهه‌های مختلف با بسیج مردم و امکانات و ارگان‌ها در راستای هماهنگی و انسجام بخشی به فعالیت‌های تبلیغی و انقلابی حرکت کرده است، افزود: این نهاد تنها نهادی است که با حکم قانون حداقل ۲۵ دستگاه اجرایی تشکیل دهنده آن هستند.

لطفی با تاکید بر اینکه خرد جمعی و هم افزایی در راستای پشتوانه امنیت ملی و به نمایش گذاشتن تجلی مردم با هرگونه امکانات از ظرفیت‌های این نهاد است، ادامه داد: از ابتدا تا به حال دستاورد‌های زیادی داشته‌ایم و الحمدلله پشتوانه این دستاورد‌ها مردم همیشه حاضر در صحنه ایران عزیز بوده‌اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، نظارت راهبردی و مدیریت مراسم‌های عمومی و ایام الله را بخشی دیگر از مأموریت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و گفت: ورود به مناسبت‌های مذهبی و ایام الله مختلف در کشور از نمونه فعالیت‌هایی است که با حضور مردم انقلابی در صحنه‌های مختلف پشتوانه امنیت ملی بوده است.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در بیست و دوم بهمن ماه هر سال گفت: نظام معاند هر سال سعی در متفرق کردن مردم دارند؛ اما مردم با اخلاص و با ایمان هر سال حضور خود را باشکوه‌تر می‌کنند و در دیگر ایام‌الله نیز مثل روز قدس، ۹ دی، ۱۳ آبان و … مشتی محکم بر دهان آن‌ها می‌کوبند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار