فراخوان جشنواره شعر استانی دفاع مقدس در کردستان اعلام شد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان به منظور انعکاس و انتقال میراث هشت سال دفاع مقدس جشنواره شعر استانی دفاع مقدس و مقاومت را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۶۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ - 04August 2021

«معین پرویزی» مسئول ادبيات و تاريخ دفاع مقدس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس كردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎پرس در کردستان، اظهار داشت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان به منظور انعکاس و انتقال میراث گرانسنگ هشت سال دفاع مقدس جشنواره شعر استانی دفاع مقدس و مقاومت را برگزار می کند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در پنج بخش در حوزه دفاع مقدس برگزار می‌شود گفت: بخش عمومی دفاع مقدس با موضوع آزادگان، مادران شهدا، جانبازان شیمیایی، بخش دفاع مقدس و شعر مقاومت بین الملل اسلامی با محوریت کشور‌های محور مقاومت برگزار می‌شود. بخشدفاع مقدس و جنگ نرم، بخش دفاع مقدس و مدافعان سلامت و بخش دفاع مقدس و کودک و نوجوان از سایر محور‌های این کنگره است که سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس آن را برگزار می‌کند و محدودیتی در ارسال اشعار وجود ندارد.

علاقه‌مندان به ارائه آثار در این کنگره تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ مهلت دارند آثار خود را به نشانی کردستان، سنندج، خیابان ناصر خسرو جنب پارک سوار اتوبوسرانی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان (باشگاه افسران سابق) ارسال کنند.

همچنین تلفن‌های ۰۸۷۳۳۱۶۰۰۷۰ و ۰۹۱۸۴۵۵۸۰۴۸ آماده پاسخگویی به شرکت کنندگان است.

فراخوان بیست و سومین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس در کردستان اعلام شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار