مسئول ادبيات و تاريخ دفاع مقدس حفظ آثار دفاع مقدس كردستان:

دهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در کردستان کلید خورد

«پرویزی» از اعلام فراخوان دهمین دوره جایزه ادبی یوسف در استان کردستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ - 04August 2021

«معین پرویزی» مسئول ادبيات و تاريخ دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس كردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎پرس در کردستان، اظهار داشت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کردستان به منظور انعکاس و انتقال میراث گرانسنگ هشت سال دفاع مقدس دهمین دوره جایزه ادبی یوسف را برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با هدف تولید آثار ادبی فاخر در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود، ادامه داد: تبیین فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس در حوزه اندیشه های داستانی و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی از دیگر اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی است.

پرویزی خاطر نشان کرد: موضوع اصلی داستان در بخش بزرگسال و نوجوان، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت با حداکثر چهار هزار کلمه است و در بخش ویژه داستان شهیدان، موضوع اصلی شامل مقطعی واقعی و برجسته از زندگی یکی از شهدای دفاع مقدس یا مدافع حرم استان حداکثر در سه هزار کلمه خواهد بود.

وی با بیان اینکه محدویتی در ارسال تعداد آثار وجود ندارد، گفت: آثار باید به صورت تایپ شده و در قالب فایل word با درج نام، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت و شماره تماس در انتهای داستان تنظیم و ارسال شود.

این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در دهمین دوره جایزه ادبی یوسف می‌توانند تا تاریخ  سی و یکم شهریور سالجاری آثار خود را در محورهای مطرح شده به دبیرخانه  کنگره شعر دفاع مقدس به نشانی کردستان، سنندج، خیابان ناصر خسرو جنب پارک سوار اتوبوسرانی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان (باشگاه افسران سابق) و یا به نشانی اینترنتی moeinparviz@gmail.com ارسال کنند و همچنین شماره تماس 08733160070 داخلی جشنواره  و 09184558048 جهت کسب اطلاعات بیشتر اعلام شده است.

دهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در کردستان کلید خورد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار