معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش:

دشمن از توانمندی دفاعی ایران هراس دارد

امیر سرتیپ شرفی گفت: دشمنان به‌خوبی از قدرت نظامی ما باخبر هستند و از توانمندی دفاعی ملت بزرگ ایران و نیرو‌های مسلح هراس دارند.
کد خبر: ۴۷۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ - 04August 2021

دشمن از توانمندی، پایمردی و استقامت ما هراس دارد/ اقتدار دفاعی تنها عامل دفع تهدیدات است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث شرفی» معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش در چهاردهمین همایش فرماندهان یگان‌های عمده نیرو زمینی ارتش که در تهران و به‌صورت دورسخنی در سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به تغییر ساختار و تهاجمی شدن یگان‌های نزاجا اظهار داشت: یگان‌های ما در گذشته تهدید محور بوده‌اند، اما با تغییر ساختاری که در نیروی زمینی ارتش رخ داد یگان‌ها به سمت هدف محوری و تهاجم محوری تغییر ماهیت داده‌اند، نتیجه این تغییرات «ارتقای تحرک» است که به‌وضوح در نیروی زمینی ارتش شاهد هستیم.

وی با اشاره به موضوع مهم «دشمن‌شناسی» عنوان کرد: امروز موضوع دشمن‌شناسی بسیار اهمیت دارد؛ یعنی نحوه جنگیدن و روبه‌رو شدن با دشمن را باید به‌طور ویژه تمرین کرد تا بدانیم که چگونه تاکتیک‌ها را برابر تهدیدات دشمن انتخاب کنیم و بکار بگیریم.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش، تنها عامل دفع تهدیدات را اقتدار دفاعی خواند و تأکید کرد: آموزش‌ها باید دقیق، مفید و صد در صد کامل انجام شود تا بتواند نیاز‌های عملیاتی روز و قدرت دفاعی را افزایش دهد که الحمدالله این مهم در نیروی زمینی ارتش انجام می‌شود.

امیر شرفی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به‌خوبی از قدرت نظامی ما باخبر هستند و از توانمندی دفاعی، پایمردی و استقامت ملت بزرگ ایران و نیرو‌های مسلح هراس دارند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار