جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در جمع خبرنگاران:

توان دفاعی قابل معامله نیست

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: بار‌ها مقامات لشکری و کشوری گفتند که در خصوص اقتدار و توانمندی‌هایی که داریم و به ما قدرت می‌بخشد به هیچ عنوان معامله نمی‌کنیم.
کد خبر: ۵۰۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ - 28February 2022

اقتدار قابل معامله نیستبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه آیین رونمایی از دستاورد‌های علمی پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف نیرو‌های مسلح در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی اظهار داشت: اقتدار ایران اسلامی باعث ایجاد امنیت شده و ما اکنون با وجود دنیای پر آشوب، در امنیت کامل زندگی می‌کنیم.

وی افزود: البته اقتدار ما حاصل دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و این باعث شده تا برخی از کشورها و ملت‌های دنیا از ما برای ایستادگی در مقابل ظالم الگو بگیرند و اینکه به عده دشمن نگاه نکنند، بلکه به توانمندی‌های خود متکی بوده و امنیت کشورشان را خودشان تأمین کنند.

جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با تأکید بر اینکه اقتدار ما قابل معامله نیست، افزود: اقتدار امنیت‌آفرین است و بار‌ها مقامات لشکری و کشوری گفتند که در خصوص اقتدار و توانمندی‌هایی که داریم و به ما قدرت می‌بخشد به هیچ عنوان و به هیچ قیمتی معامله نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار