پس از گذراندن دوره درمان و بهبودی نسبی؛

محمدرضا حکیمی از بیمارستان مرخص شد

استاد حکیمی پس از گذراندن دوره درمان و بهبودی نسبی به صلاحدید تیم پزشکی از بیمارستان مرخص و ادامه مراحل درمان در منزل پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ - 05August 2021

محمدرضا حکیمی از بیمارستان مرخص شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، استاد محمدرضا حکیمی پس از گذراندن دوره درمان و بهبودی نسبی، به صلاحدید تیم پزشکی از بیمارستان مرخص و ادامه مراحل درمان در منزل پیگیری خواهد شد.

یادآور می‌شود استاد محمدرضا حکیمی به دلیل شدت یافتن بیماری، ۲۷ تیر در بیمارستان و در بخش مراقبت‌های ویژه ICU بستری شد.

استاد محمدرضا حکیمی اندیشمند دینی و نویسنده در ۱۴ فروردین ۱۳۱۴ در مشهد متولد شد. او در سال ۱۳۲۶ وارد حوزه علمیه خراسان شد و تا ۲۰ سال در این حوزه به تحصیل پرداخت. محمدتقی ادیب نیشابوری، شیخ مجتبی قزوینی خراسانی، سید محمدهادی میلانی، احمد مدرس یزدی، اسماعیل نجومیان، حاج سیدابوالحسن حافظیان و حاجی‌خان مخیری از مهم‌ترین استادان حکیمی بوده‌اند. از آثار محمدرضا حکیمی نیز می‌توان به «الحیاة»، «خورشید مغرب»، «عقل سرخ»، «عاشورا: مظلومیتی مضاعف»، «شیخ آقا بزرگ تهرانی»، «تفسیر آفتاب» و …اشاره کرد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای دهه ۷۰، در دیدار اعضای گروه ویژه و گروه معارف اسلامی صدای جمهوری اسلامی ایران سفارش به استفاده از شخصیت‌ها و فضلایی نظیر استاد محمدرضا حکیمی کرده بودند.

ایشان در این دیدار فرمودند: «شما باید یک گروه مشاوره‌ محتوایی از مناسب‌ترین شخصیت‌هایی که امروز می‌توانید پیدا کنید، داشته باشید؛ مثلاً از آقای مصباح دعوت کنید و اصرار هم بکنید. سراغ شخصیت‌هایی هم که کنار هستند و در صحنه معارف مذهبی خیلی حضور پیدا نمی‌کنند اما آماده هستند که به شما کمک کنند، بروید؛ مثلاً سراغ آقای محمدرضا حکیمی بروید و از ایشان استفاده کنید.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها