معاون دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی:

خط‌کشی‌های موهوم جریانات سیاسی در حمایت از دولت باید کنار گذاشته شود

حجت‌الاسلام‌ «محمدیان» گفت: خط‌کشی‌های موهوم جریانات سیاسی در حمایت از دولت باید کنار گذاشته شود و هر فردی که ذره‌ای ارادت به دین، انقلاب و کشور دارد، باید به میدان بیاید و از تمام استعدادها برای کمک به دولت بهره گرفته شود.
کد خبر: ۴۷۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲ - 05August 2021

خط‌کشی‌های موهوم جریانات سیاسی در حمایت از دولت باید کنار گذاشته شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ «محمد محمدیان» معاون دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ظهر امروز (پنج‌شنبه) در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان سمنان که در استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: انتصاب نماینده جدید رهبر معظم انقلاب اسلامی در این استان و امام جمعه سمنان با تغییر و تحولاتی در فضای اجرایی کشور همراه شده است که این همزمانی را به فال نیک می‌گیریم.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به استعفای آیت‌الله «شاهچراغی» اشاره کرد و گفت: ایشان فرموده‌اند: «از خدمات و تلاش‌های موفق جنابعالی در طول خدمت طولانی ۴۲ ساله صمیمانه تشکر می‌کنم، امیدوارم خداوند متعال پاداش نیک به جنابعالی عنایت کند؛ توصیه جنابعالی به نصب امام جمعه جدید را می‌پذیریم و ان‌شاءالله انجام خواهد شد».

عضو شورای انقلاب فرهنگی گفت: لحن رهبر معظم انقلاب در این نامه بسیار زیبا، توأم با قدردانی و تشکر است که جایگاه والای آیت‌الله «شاهچراغی» را نشان می‌دهد و امیدواریم مجموعه خدمات وی که مظهر تقوا، بصیرت و پدر معنوی استان سمنان محسوب می‌شود؛ ذخیره آخرت باشد و از طرفی به حجت‌الاسلام‌ «مطیعی» نیز این انتصاب را تبریک می‌گوییم که در کنار چنین بزرگواری، این مسئولیت را می‌پذیرد.

محمدیان پس از قرائت حکم مسئولیت حجت‌الاسلام‌ «مطیعی» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: در حکم انتصاب حجت‌الاسلام‌ «مطیعی» بر ضرورت توجه لازم به جوانان پرانگیزه و پراستعداد در شهرها و بخش‌های گوناگون استان سمنان و تبدیل نماز جمعه به کانونی برای اجتماع جوانان، تأکید شده است.

معاون دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، استان سمنان را یکی از سرمایه‌های کشور، هم در بُعد علمی و هم در بُعد تولید و صنعت دانست و بیان کرد: استان سمنان در بعُد انقلابی، فداکاری و جهاد از استان‌های درخشان کشور محسوب می‌شود که تقدیم سه هزار شهید در دوران دفاع مقدس از این استان و پس از آن در دفاع از حرم، شاهد و گواهی بر این سخنان است.

وی به حضور شش دهه آیت‌الله «شاهچراغی» در عرصه انقلاب اسلامی و نظام و همچنین ۴۲ سال سابقه امامت جمعه و نمایندگی ولی‌فقیه وی در استان اشاره کرد و گفت: آیت‌الله «شاهچراغی» روحانی انقلابی و ساده‌زیستی است که همواره در کنار مردم و مسئولان بود و کارنامه‌ای درخشان از خود بر جای گذاشت و به حقیقت الگویی ویژه و نورانی برای همه ماست.

محمدیان به ویژگی‌های برجسته حجت‌الاسلام‌ «مطیعی» اشاره کرد و افزود: وی از فضلای بسیار خوب استان سمنان و از یادگاران دوران دفاع مقدس است و از لحاظ روحیه جهادی، خدمت و روحیه انقلابی از برجستگان این استان محسوب می‌شود و خدمتگزاری مخلص، مردمی و ساده‌زیست به جمع خدمتگزاران استان سمنان اضافه شده است.

وی با تأکید بر این‌که یکی از وظایف مهم مسئولان و خدمتگزاران مردم در هر پست و جایگاهی، توجه به محرومان و اقشار ضعیف و نیازمند جامعه است، گفت: ملت ایران محکم و مقاوم هستند که در راه قرآن، دین، اهل‌بیت (ع)، عزت و استقلال کشور هزینه داده‌اند و شایسته بهترین مدال‌های افتخار هستند؛ بنابراین ما مسئولان باید تمام عمر خود را در راه خدمت به این مردم صرف کنیم.

محمدیان گفت: همه آن‌ها که در سنگر خدمت به مردم قرار دارند، باید سنگ صبور مردم باشند و همراهی با مردم در تمام صحنه‌های تلخ و شیرین را جزو رسالت‌های مهم خود بدانند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد و انتخاب شایسته آیت‌الله «رئیسی» به‌عنوان رئیس‌جمهور کشورمان، گفت: همه ما در هر طیفی که قرار داریم، وظیفه انقلابی حساسی بر دوشمان است که باید با تمام توان کمک کنیم تا دولت جدید بار سنگین مسئولیت را به مقصد برساند.

معاون دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد: خط‌کشی‌های موهوم جریانات سیاسی در حمایت از دولت باید کنار گذاشته شود و هر فردی که ذره‌ای ارادت به دین، انقلاب و کشور دارد، باید به میدان بیاید و از تمام استعدادها برای کمک به دولت بهره گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار