نماینده ولی فقیه در استان سمنان تأکید کرد؛

بهره‌گیری از شبکه امامت و استفاده از پتانسیل جوانان در استان سمنان

حجت‌الاسلام «مطیعی» گفت: شبکه کاملی از همه علمای بلاد، به‌خصوص ائمه جمعه در استان سمنان، به‌عنوان شبکه امامت فعال‌تر تشکیل خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ - 05August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، آیین تکریم و معارفه نمایندگان جدید و سابق ولی فقیه در استان سمنان، امروز (پنج‌شنبه) با حضور حجت‌الاسلام «محمد محمدیان» معاون دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام «حاج علی‌اکبری» رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و سایر مسئولان، در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «مرتضی مطیعی» نماینده جدید ولی فقیه در استان سمنان، در این آیین اظهارداشت: خدا را شاکرم که با تمامی نقص‌هایی که دارم، این مسئولیت به بنده واگذار شد؛ امیدواریم رهرو شهدای والامقام، شهدای محراب، به‌ویژه شهدای استان و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم.

وی با بیان این‌که از رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم که بنده کمترین را مورد تفقد قرار دادند و امیدوارم دعای ایشان برای توفیق در حق بنده مستجاب شود، افزود: همزمانی تغییر دولت به دولتی که مردم زحمت کشیدند و حضرت آیت‌الله رییسی را انتخاب کردند با این مراسم را به فال نیک می‌گیرم و ان‌شاءالله شاهد موفقیت‌ها در این حوزه، در آینده خواهیم بود.

حجت‌الاسلام «مطیعی» بیان کرد: در مورد منزلت و جایگاه حضرت آیت‌الله «شاهچراغی» در پیشگاه حضرت آقا همین بس که پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در پذیرش استعفای ایشان بسیار بی‌نظیر بود.

امام جمعه جدید سمنان گفت: حضرت آیت‌الله شاهچراغی همواره سرور بنده بوده و هستند و ان‌شاءالله در آینده همواره مورد عنایت ایشان قرار بگیرم.

وی به برخی راهبرد‌هایی مورد توجه خود اشاره کرد و عنوان کرد: ما باید فرامنطقه‌ای و فراجناحی بودن و بحث عدالت‌محوری را مورد توجه قرار دهیم و شبکه کاملی از همه علمای بلاد، به‌خصوص ائمه جمعه در استان، به‌عنوان شبکه امامت فعال‌تر تشکیل می‌شود که از ظرفیت همه نخبگان و اساتید بزرگوار حوزه و دانشگاه، طی تشکیل کمیته‌ای ویژه به این منظور استفاده خواهد شد.

شکل گیری شبکه امامت در استان سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: برای اینکه از تمام پتانسیل و انرژی جوانان بهره بگیریم، برنامه ویژه‌ای در نظر خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام «مطیعی» سِبقه ارزشی بسیار خوبی در استان سمنان دارد

«علیرضا آشناگر» استاندار سمنان نیز در این مراسم اظهار داشت: حضرت آیت‌الله «شاهچراغی» نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان، سالیان سال و به مدت مدید منشأ خیر و برکت در استان بوده و در آینده نیز همچنان این خیر و برکت ادامه‌دار خواهد بود.

وی با بیان اینکه بر هر آغازی پایان و بر هر آمدنی رفتنی است، گفت: آیت‌الله «شاهچراغی» در مدت‌ها و سال‌های سال نقش ویژه‌ای در استان داشته و منشأ خیر و برکت بودند که از این پس نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

استاندار سمنان بیان کرد: آیت‌الله «شاهچراغی» با اخلاق، رفتار، محبت و همراهی بی‌نظیر و حضور پررنگ برای مساعدت در مسائل استان، همواره یاری‌گر ما بوده و نقش بسیار تعیین‌کننده و تأثیرگذاری داشتند.

آشناگر عنوان کرد: در طول مدت نزدیک به سه سالی که افتخار آشنایی با حضرت‌عالی و خدمت‌گزاری به مردم استان را دارم، از طرف خودم و تمامی مسئولان استان، از هدایت‌ها، حمایت‌ها و همدلی شما در شرایط سخت اقتصادی، تشدید تحریم‌ها و گسترش بیماری کرونا، صمیمانه سپاسگزارم.

وی گفت: ما در آینده از خصلت‌های بارز حضرتعالی بار‌ها و بار‌ها مشق کرده و امیدوارم خداوند به پاس تمامی خدمت‌هایی که در استان سمنان داشتید، روز به روز عزت‌تان را بیشتر کرده و توفیق داشته باشید و در روز‌های پیش رو برای شما آرزوی موفقیت داریم.

شکل گیری شبکه امامت در استان سمنان

استاندار سمنان عنوان کرد: جناب آقای «مطیعی» از علمای جهادی و دارای سِبقه ارزشی بسیار خوب در استان سمنان هستند که ما و تمامی دستگاه‌های استان، در مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر استان، دستان گرم شما را می‌فشاریم.

محبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی را فراموش نمی‌کنم

آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان نیز در این آیین اظهار داشت: مردم در این ایام خوشحال و امیدوار هستند که گره‌ها به دستان آیت‌الله رئیسی باز شود.

وی افزود: امام جمعه و نماینده جدید در استان سمنان، هدیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم استان است که جای تبریک و خوشحالی دارد.

نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان تأکید کرد: تا زنده هستم، محبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی را فراموش نکرده و قدردان ایشان هستم و سخنان ایشان بعد از استعفا، خستگی بیش از ۴۰ سال را از تن من بیرون کرد.

آیت‌الله شاهچراغی بیان کرد: ما مردم استان سمنان، مرد و زن، کوچک و بزرگ، خانواده معظم شهدا و به‌ویژه مسئولان استان، از حضرت آقا تشکر می‌کنیم و از معاون دفتر ایشان تقاضا دارم که سلام ما و مردم استان را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ کنند.

نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان اظهار کرد: نعمت وجودی حجت‌الاسلام «مطیعی» را نیز به مردم استان تبریک گفته و همان‌گونه که قبلا گفتم؛ همراه، حامی ایشان در حد توان بوده و از ایشان پشتیبانی خواهم کرد و از مردم عزیز استان نیز تقاضا دارم تا همان محبتی که به بنده داشتند، به آقای «مطیعی» داشته و حامی ایشان باشند.

شکل گیری شبکه امامت در استان سمنان

سوابق جهادی حجت‌الاسلام «مطیعی» ان‌شاءالله منشأ برکت برای مردم سمنان خواهد بود

همچنین، حجت‌الاسلام «حاج علی‌اکبری» رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور نیز در این آیین، با بیان اینکه برای ریاست جمهور و نماینده جدید رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان سمنان صمیمانه آرزوی توفیق دارم، اظهار داشت: بنده سال‌های سال است که از ارادت‌مندان حضرت آیت‌الله «شاهچراغی» هستم و یاد، نام و حضور در فضای نورانی محضر ایشان همواره برای ما ارزشمند بوده است.

وی افزود: تواضع، صفا، معنویت و حقیقتا زلال بودن و صداقت آیت‌الله «شاهچراغی» حس بسیار خوبی برای مردم شریف استان سمنان داشته است.

«حاج‌ علی‌اکبری» با بیان اینکه از خداوند بهترین‌ها را برای حضرت آیت‌الله «شاهچراغی» تقاضا می‌کنیم، افزود: به مردم استان، انتخابی که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای استان در مقام نمایندگی ولی فقیه داشته‌اند را تبریک و تهنیت می‌گویم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور اظهار کرد: صفا، تواضع، سوابق جهادی و توانایی‌هایی که خداوند به جناب آقای «مطیعی» عطا کردند، ان‌شاءالله منشأ خیر و برکت برای مردم استان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار