بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی در رادیو گفت‌وگو

شبکه رادیویی گفت‌وگو با هدف تبیین ابعاد مختلف طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، با حضور کارشناسان مختلف به بررسی و واکاوی این طرح می‌پردازد.
کد خبر: ۴۷۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ - 06August 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، پس از تصویب طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی در مجلس شورای اسلامی، بحث‌ها و جنجالی‌های گسترده‌ای بین موافقان و مخالفان این طرح در سطح جامعه و به ویژه نزد نخبگان و همچنین کاربران شبکه‌های اجتماعی ایجاد شده است.

بنابر این گزارش، رادیو گفت‌وگو از روز شنبه به مدت سه روز متوالی با حضور دکتر محمد صادق افراسیابی؛ دکترای سیاستگذاری فرهنگی به عنوان کارشناس مجری و جمعی از مدافعان، منتقدین، اساتید دانشگاه‌ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به واکاوی و نقد و بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی خواهد پرداخت.

بخش اول این برنامه با حضور رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های اینترنتی، دکتر ناصر فخاری رئیس پژوهشکده دولت اسلامی، سعید مشهدی، دبیر مجمع ناشران دیجیتال اسلامی، حجت الاسلام محمد کرباسی قائم مقام دفتر مطالعات فضای مجازی همراه با ارتباط زنده با برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی روی آنتن زنده رادیو گفتگو خواهد رفت.

این برنامه با تهیه کنندگی رقیه زهرا پرندآور روز‌های شنبه تا دوشنبه به صورت زنده از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ از موج FM ردیف ۱۰۳.۵ پخش خواهد شد و خروجی برنامه به عنوان یک گزارش سیاستی در اختیار نهاد‌های سیاستگذار و مقررات گذار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار