رئیس کل دادگستری استان یزد عنوان کرد؛

نقش بی‌بدیل رسانه‌ها و خبرنگاران متعهد در آینده امن و روشن ایران اسلامی

«دهشیری» به‌مناسبت روز خبرنگار، در پیامی اعلام کرد: آینده امن و روشن ایران اسلامی جز با تعمیق آگاهی و برانگیختن حس مسئولیت افراد و مشارکت عمومی در برقراری و گسترش عدالت ممکن نیست و در این میان نقش رسانه‌ها و خبرنگاران متعهد بی‌بدیل است.
کد خبر: ۴۷۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ - 07August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «غلامعلی دهشیری» رئیس کل دادگستری استان یزد در پیامی به‌مناسبت ۱۷ مرداد مصادف با روز خبرنگار، این روز را به فعالان عرصه قلم و رسانه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«هفدهم مرداد هرسال یادآور شهادت مظلومانه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران در «مزار شریف» که در گرامیداشت یاد آن عزیزان به روز خبرنگار مزین گشته، فرصتی است برای تجلیل و تقدیر از فداکاری، زحمات و مجاهدت اصحاب رسانه به‌ویژه خبرنگاران متعهد، دلسوز و مسئولیت شناس که به‌عنوان عناصری مهم در خط مقدم جنگ نرم و در مسیر خنثی‌سازی سیاهنمایی‌ها و تهدیدات رسانه‌ای دشمن و کمک به رشد و تقویت آگاهی عمومی و اطلاع‌رسانی تبیینی و اقناعی تلاش می‌کنند.

آینده امن و روشن ایران اسلامی جز با تعمیق آگاهی و برانگیختن حس مسئولیت افراد و مشارکت عمومی در برقراری و گسترش عدالت ممکن نیست و در این میان نقش رسانه‌ها و خبرنگاران متعهد بی‌بدیل است.

امروز میدان مجاهدت و خدمت در دستگاه قضایی و حوزه رسانه به وسعت همه دغدغه‌های نظام و مشکلات و آلامیست که جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کند و بی‌گمان هر آن‌چه دغدغه نظام و رهبری، مردم و دلسوزان است در متن نگرانی و دلواپسی فرهیختگان، خبرنگاران و فعالان متعهد و دلسوز حوزه رسانه نیز قرار دارد.

در این میان، هم‌افزایی و تفاهم مجموعه قضا و رسانه در شناسایی و بهره‌گیری از ابزار‌ها و سازوکار‌های نوین رسانه‌ای در روشنگری و تبیین مأموریت‌ها و وظایف مجموعه‌های قضائی با تولید و انتشار اخبار و گزارش‌های واقعی و امیدبخش که از یکسو مبین اقدامات و خدمات ملموس قضایی و از سویی کمک به شناسایی و انعکاس مشکلات و آسیب‌ها و مطالبات واقعی مردم باشد، نظیر مبارزه بی‌امان با فساد، تکریم مردم و مراجعین، رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌ها، صیانت از حقوق عامه و حقوق شهروندی، تسهیل خدمات قضایی، پیشگیری و مهار آسیب‌های اجتماعی در صدر اولویت‌ها و برنامه‌های رسانه‌ای دستگاه قضایی قرار دارد.

بی‌تردید تقدیر از زحمات و خدمات شما خبرنگاران و گزارشگران فرهیخته، بصیر و سخت‌کوش که به تأسی از روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و مقاومت شهدای والامقام به‌ویژه شهدای رسانه در مسیر تحقق آرمان‌های عدالت گسترانه انقلاب اسلامی گام بر می‌دارید و به رشد و تعالی نظام و کشور کمک می‌کنید؛ تقدیر و تکریم مجاهدت همه عزیزان و شهدایی است که جان شیرینشان را در مسیر آگاهی و بیداری این مردم و سرزمین فدا کردند و بی‌تردید این تلاش‌های ماندگار شایسته بهترین سپاس‌ها، تقدیر‌ها و تکریم‌ها است».

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار