مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

تدوین کتاب نقش نیروگاه شهید سلیمی نکا در دفاع مقدس

سردار «ملکی» از تدوین کتاب نقش نیروگاه شهید سلیمی نکا در دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۷۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ - 07August 2021

تدوین کتاب نقش نیروگاه شهید سلیمی نکا در دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در نشست مشترک با مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا و مدیر بندر امیرآباد که در اداره‌کل حفظ آثار مازندران برگزار شد، به بیان اهداف جلسه پرداخت و اظهار داشت: این جلسه با موضوع شناخت ظرفیت‌ها و استفاده از پتانسیل دو مجموعه در رابطه با پیشبرد اجرایی مأموریت‌های اداره‌کل برگزار شد.

وی از تدوین کتاب نقش نیروگاه در دفاع مقدس خبر داد و خواستار مشارکت و همکاری بندرامیرآباد در تدوین و چاپ کتاب نقش شهرستان بهشهر در انقلاب و دفاع مقدس شد.

این مسئول همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه اجرایی پروژه مشترک تحقیقاتی میان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و نیروگاه شهید سلیمی خبر داد و موضوع این تفاهم‌نامه را تدوین پروژه تحقیقاتی با موضوع بررسی نقش نیروگاه شهید سلیمی در دوران دفاع مقدس و چاپ اثر به عنوان بخشی از تاریخ‌نامه دفاع مقدس استان مازندران عنوان کرد.

سردار ملکی همچنین با اشاره به نقش‌آفرینی ۲۰ دستگاه و نهاد استان در دفاع مقدس گفت: در این راستا تدوین کتب نقش سازمان‌ها در دست اقدام بوده و کتاب سازمان انتقال خون، جمعیت هلال احمر، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد امور مهاجرین تدوین شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‍‌های دفاع مقدس مازندران همچنین با عنوان اینکه نیروگاه شهید سلیمی نکا در دفاع مقدس سه بار مورد بمباران دشمن بعثی قرار گرفت، تدوین کتاب نقش نیروگاه را در دفاع مقدس ضروری دانست و گفت: در این راستا پژوهش کتاب انجام شد و کتاب در دست تدوین است.

سردار ملکی از ساخت المان نیروگاه شهید سلیمی نکا در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران خبر داد و افزود: در آینده نزدیک پیکر ۲ شهید گمنام به بندرامیرآباد و نیروگاه شهید سلیمی نکا اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها