فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز:

شهید «صارمی» جان خود را وقف اطلاع‌رسانی در مبارزه با تحجر کرد

سرهنگ «پوراسماعیل» گفت: «محمود صارمی» شهید مظلوم قشر خبری و رسانه‌ای جمهوری اسلامی است که جان شیرین خود را وقف اطلاع‌رسانی در مبارزه با تحجر کرد.
کد خبر: ۴۷۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ - 07August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ «حسین پوراسماعیل» فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در محل تالار اجتماعات پالایشگاه تبریز برگزار شد، با بیان اینکه جامعه خبری و اصحاب رسانه آذربایجان شرقی و تبریز همواره در راستای اهداف عالی نظام و انقلاب گام برمی‌دارند، اظهار داشت: به واقع قلم‌هایی که برای اقتدار نظام اسلامی به کار گرفته می‌شوند، جای قدردانی و سپاس فراوان دارد.

وی از خبرنگاران به‌عنوان اقشار آگاه به زمان خود نام برد و افزود: رسانه‌ها در حقیقت چشمان تیزبینی هستند که باید عملکرد دستگاه‌های مختلف را بررسی کرده و در مواقع لزوم جلوی هرگونه انحراف و کج‌روی‌ها را بگیرند که این رسالت مهم و ذاتی خبرنگاری است.

سرهنگ پوراسماعیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهید «محمود صارمی»، ادامه داد: این شهید والامقام شهید مظلوم قشر خبری و رسانه ای جمهوری اسلامی است که جان شیرین خود را وقف اطلاع‌رسانی در مبارزه با تحجر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز انتشار اخبار صحیح و شفاف را از جمله انتظارات مردم از رسانه‌های گروهی بیان کرد و یادآور شد: در این میان عنصر امیدآفرینی و ایجاد دلگرمی بین آحاد مردم در این شرایط سخت و پیچیده اقتصادی و اجتماعی، نباید توسط خبرنگاران به بوته فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها