مدیر قرارگاه امدادی بنیاد احسان عنوان کرد؛

اجرای طرح‌های فرهنگی ورزشی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با مشارکت سپاه کربلا

«جوادی» گفت: مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با مشارکت سپاه کربلا اقدام به اجرای طرح‌های فرهنگی ورزشی در سطح استان مازندران کرد.
کد خبر: ۴۷۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵ - 07August 2021

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در عرصه‌های مختلف مشارکت پیشروانه داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «علی جوادی» مدیر قرارگاه امدادی بنیاد احسان کشور امروز در آیین مومنانه اهدای لوازم ورزشی جهت تجهیز ۱۱ خانه ورزش مناطق کم برخوردار استان مازندران اظهار داشت: مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با هماهنگی و سازماندهی بنیاد احسان در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و حوادث حضور فعال و مشارکت پیشروانه دارد.

جوادی افزود: کمک به مردم گرفتار و آسیب‌دیده از سیل و حوادث با همکاری گروه‌های جهادی امدادی و راه اندازی و توسعه فضا‌های ورزشی و شناسایی استعداد‌های ورزشی بالقوه و ایجاد فضا برای قهرمانی از جمله اقدامات به شمار می‌آید که با مشارکت سپاه کربلا انجام شده است.

وی ادامه داد: فاز اول این طرح با ایجاد ۱۱ خانه ورزش در شهرستان‌های مختلف به ارزش ریالی هر پک حدود ۲۵ میلیون تومان و جمعا به میزان سه میلیارد ریال اجرا شد و ۱۱ سری لوازم ورزشی نیز با مشارکت سپاه کربلا در مناطق کم برخوردار نیز توزیع شد.

این مسئول با بیان اینکه اهداء مجموعه کمک‌های ورزشی فاز اول از امروز با مشارکت تربیت بدنی سپاه و مربیان ورزشی در رشته‌های مختلف انجام شد، افزود: همچنین آموزش توسط تربیت بدنی سپاه و شهرستان‌ها با هدف کشف استعداد‌ها و معرفی برای پیشرفت ورزش کشور پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار