مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

خبرنگاران تلاشگران صدیق عرصه آگاهی‌بخشی در جامعه هستند

سرهنگ پاسدار «کوشکی جهرمی» گفت: روز خبرنگار هرساله یادآور تلاشگران صدیق و امینی است که رسالت خطیر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی توأم با امانت را به جای می‌آورند.
کد خبر: ۴۷۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ - 08August 2021

خبرنگاران، تلاشگران صدیق و امانت دار عرصه آگاهی بخشی در جامعه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

خبررسانی و گزارشگری، حرفه مهم و با ارزشی است و هنگامی که با انگیزه های شرافتمندانه و صداقت و امانت همراه می شود ارزش مضاعفی می یابد. (مقام معظم رهبری (مدظله العالی))

روز ۱۷ مرداد، روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش‌های انسان‌های شریفی همچنین شهید والامقام محمود صارمی و مرتضی آوینی است، که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را برعهده داشته و به مدد قلم‌های پاک و صادق و توانای خود موجبات روشنگری و تعالی و پیشرفت و بالندگی، را در جامعه فراهم می‌آورند.

روز خبرنگار هرساله یادآور تلاشگران صدیق و امینی است که رسالت خطیر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی توأم با امانت را به جای می‌آورند و همچون آینه‌ای زلال، منعکس‌کننده حقایق و وقایع و همچون ناصحانی امین، چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند.

خبرنگاران در قبال حفاظت از انقلاب و دستاورد‌های آن، کشور و منافع ملی مسئولیت دارند و وظیفه این عزیزان امروزه مهمتر از گذشته بوده و ضرورت دارد با رصد هوشمندانه اقدامات روانی دشمنان انقلاب اسلامی و ایران عزیز که در شرایط سخت اقتصادی و کرونایی کنونی شدت بیشتری یافته است، جنگ روانی آنان را خنثی نمایند.

تردیدی نیست که بدون حضور خبرنگاران صدیق و امین، واقعیت‌ها و حقایق در شکل درست آن منعکس نشده و حرکت جامعه به سمت بهبود و اصلاح با چالش‌های زیادی روبرو خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات در استان فارس، از فعالیت‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی این عزیزان تشکر و قدردانی نموده و از خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

سعید کوشکی جهرمی
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار