فرمانده سپاه فجر فارس:

فتح خرمشهر نماد و سمبل ایستادگی یک ملت است

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: فتح خرمشهر نماد و سمبل ایستادگی یک ملت است که پا در رکاب امام خود به تمام مستکبران عالم نه گفتند و رخ در رخ دشمن ایستادگی کردند.
کد خبر: ۴۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴ - 27May 2015

فتح خرمشهر نماد و سمبل ایستادگی یک ملت است

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سردار غلامحسین غیب پرور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این استان اظهار داشت: فتح خرمشهر نماد و سمبل ایستادگی یک ملت و مردمی است که پا در رکاب امام خود به تمام مستکبران عالم نه گفتند و رخ در رخ دشمن ایستادگی کرده و با امکانات محدود در مقابل جنگ احزاب مدرنی که دنیای استکبار بر علیه این انقلاب راه انداختند، مقاومت کردند.

وی افزود: رزمندگان اسلام به همگان آموختند که در پناه دین خدا با امکانات کم و تجهیزات ناچیز میتوان بر دشمن قدار پیروز شد و این یک درس و عبرت تاریخی است که این عبرت را نگرفتیم مگر از وجود امام حسین(ع).

فرمانده سپاه فجر ادامه داد: هر شهیدی که به زمین افتاد و هر عزیزی که مجروح شد و تیر و ترکش به او اصابت کرد، ذکر یا حسین بر لبانش جاری بود و اگر امروز مملکت ما هنوز در مقابل مستکبران عالم ایستادگی میکند به دلیل تأسی به نام و یاد حسین(ع) است.

غیب پرور با بیان اینکه دشمنان در مقابل ایران توان ایستادگی ندارند عنوان کرد: مستکبران در مورد جمهوری اسلامی ایران خوابهای بدی دیدند و به فضل خدا با وجود این ملت شریف و نجیب و نیروهای مسلح قهرمان ما خواب آنها پریشان میشود.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی ما مقتدر و شجاع است و امنیت را برای این کشور به ارمغان آورده است، بسیجیان ما در تمام نقاط کشور و پاسداران سبزپوش ایران اسلامی با اقتدا به شهیدان در مقابل دشمنان اسلام و زورگویان ایستادهاند.

فرمانده سپاه فجر قارس اعلام کرد: آرزوی نیروهای مسلح مبارزه سینه به سینه در مقابل دشمنان است و این تجمعات نماد اقتدار و ایستادگی مردم ما است.

لازم به ذکر است در پایان این آئین از پاسداران نمونه استان فارس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار