مدیرکل بنیاد شهید البرز:

خبرنگاران در خط مقدم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار دارند

«رستمیان» خبرنگاران را در خط مقدم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های مبارزه با جنگ نرم دشمنان است.
کد خبر: ۴۷۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ - 08August 2021

خبرنگاران در خط مقدم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار دارندبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را در خط مقدم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های مبارزه با جنگ نرم دشمنان است.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را زمینه‌ساز تداوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمن امروز با جنگ نرم به دنبال نابودی ارزش‌های نظام اسلامی و اعتقادات مردم به‌ویژه جوانان است که خبرنگاران به‌ عنوان سفیران و مروجان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌توانند با روحیه انقلابی و جهادی پای در میدان گذاشته و در این زمینه نقش‌آفرینی کنند.

رستمیان با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت سدی محکم در برابر فتنه‌ها و تهاجم فرهنگی دشمنان است، افزود: این فرهنگ با قیام عاشورا و مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی عجین شده و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. باید بتوانیم با فرهنگ‌سازی و کار فرهنگی دقیق فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه بسط و گسترش دهیم و به جوانان و نسل‌های آینده کشور عزیز که سکان‌دار کشور هستند راه و رسم شهیدان را آموزش دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به وظایف خبرنگاران بیان داشت: خبرنگاران امروز رسالتی مهم همچون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترسیم راه و منش شهدا و ایثارگران، بازگو کردن خاطرات ایثارگران و دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی را بر عهده دارند که می‌توانند ادامه‌دهنده راه شهدا باشند و فرهنگ شهادت و زندگانی سراسر افتخار شهدا را برای نسل جوان و نوجوان این کشور ترسیم کنند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی از ابتدا تاکنون با تقدیم خون هزاران شهید لاله‌گون مجاهدانه پای آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستادگی کرده است، به نقش خبرنگاران در جهت حفظ ارزش‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: خبرنگاران نیز مانند دیگر اقشار جامعه خالصانه و ایثارگرانه در ادوار تاریخ انقلاب اسلامی همچون دوران دفاع مقدس پا به پای دیگر رزمندگان، خون خود را در راه حفظ ارزش‌های نظام تقدیم انقلاب کرده و تصویری شجاعانه از خود برجای گذاشته و در تاریخ این مرزوبوم جاودانه شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه این استان چندین خبرنگار را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، متذکر شد: روز خبرنگار فرصتی گران‌بها برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای خبرنگار علی‌الخصوص شهید والامقام محمود صارمی است که در راه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی، روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم جانان کرده‌اند. واژه خبرنگار یادآور زحمات خالصانه افرادی است که در راه اعتلای بشریت از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند و از هیچ خطری نمی‌هراسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها