به همت مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس صورت گرفت:

اجرا طرح «خورشید خانه ات باش» با 500 خانواده در فارس

کارگاه‌های افزایش مهارت ویژه خانواده‌ها با عنوان «خورشید خانه‌ات باش» به همت مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با حضور 500 خانواده در بستر فضای مجازی انجام شد.
کد خبر: ۴۷۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ - 08August 2021

اجرا طرح «خورشید خانه ات باش» با 500 خانواده در فارس/// لطفاً عکس نمایه عوض شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، به همت مشارکت زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از ابتدای امسال ویژه‌برنامه «خورشید خانه‌ات باش»، ویژه برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌های افزایش مهارت خانواده‌ها در بستر فضای مجازی انجام شد که در این راستا تا کنون سه دوره طرح خورشید خانه‌ات باش در این استان برگزار شده که مجموعا ۵۰۰ خانواده در این‌ سه طرح شرکت کرده‌اند.

طرح خورشید خانه‌ات باش، با محوریت افزایش مهارت‌های زندگی مشترک سعی در کاهش آسیب‌های فرهنگی و رفتاری دارد که کانون خانواده‌ها را در تهاجم مرگبار رسانه‌ای و فرهنگی مورد هدف قرار داده است.

در این‌ کارگاه‌ها ضمن بهره‌گیری از حضور شخصیت‌های علمی و پژوهشگران حوزه خانواده از تجربه همسران شهدا به عنوان نمونه‌های عالی سبک زندگی اسلامی ایرانی بهره گرفته می‌شود.

هم اکنون چهارمین دوره این طرح با موضوع «از حال بد تا حال خوب» با حضور سمیه کشاورز مشاور و کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی در بستر فضای مجازی در ۱۰ جلسه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار