مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خوزستان:

عملکرد خبرگزاری دفاع مقدس مطلوب است/ جامعه رسانه‌ای در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی هستند

سردار «مرادحاجتی» جامعه رسانه‌ای و خبری را در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: در جنگ‌های فیزیکی و نظامی شاهد نابودی و خسارت به جغرافیا، ابزارآلات و ظاهر شهر‌ها و کشور‌ها هستیم؛ اما در جنگ نرم، ماهیت، اعتقادات، تاریخ و آینده بشریت را نشانه گرفته‌اند.
کد خبر: ۴۷۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷ - 08August 2021

جامعه رسانه ای در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، امروز (یک‌شنبه) در مراسم تجلیل از مسئول دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در این استان، جامعه رسانه‌ای و خبری را در خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و اظهار داشت: در جنگ‌های فیزیکی و نظامی شاهد نابودی و خسارت به جغرافیا، ابزارآلات و ظاهر شهرها و کشورها هستیم؛ اما در جنگ نرم، ماهیت، اعتقادات، تاریخ و آینده بشریت را نشانه گرفته‌اند.

وی عملکرد خبرگزاری دفاع مقدس را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: اگر تلاش خبرنگاران متعهد حوزه دفاع مقدس نباشد، نشر ارزش‌ها که مهم‌ترین رسالت امروز کار ماست، بر زمین می‌ماند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان با تقدیر از عملکرد دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در این استان، گفت: نشر اخبار مهم حوزه دفاع مقدس در رسانه‌های مختلف و با زبان‌های بین‌المللی و همچنین فعالیت گسترده در فضای مجازی، از شاخص‌ترین عملکردهای خبرگزاری دفاع مقدس است.

وی توجه به خبرگزاری دفاع مقدس از لحاظ نیروی انسانی متخصص و تجهیزات را یک ضرورت دانست و بیان داشت: وقتی نظام، دولت و جامعه از شما می‌خواهند که در مقابله و مبارزه با امپراطوری رسانه‌های غربی و استکباری به میدان نبرد بروید و در این کارزار سخت جنگ نرم از آرمان‌های بلند ملت و نظام دفاع کنید و پیروز هم شوید، قطعا باید توجه‌ها به شما دوچندان شود.

سردار مرادحاجتی خوزستان را پایتخت رسانه‌های حوزه دفاع مقدس دانست و متذکر شد: آمار همکاری رسانه‌ها با دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان خوزستان برای نشر فرهنگ دفاع مقدس قابل قبول است؛ ولی مطلوب‌تر این است که تأثیر این همکاری رسانه‌ای را در متن جامعه و نسل جوان هم شاهد باشیم.

در این مراسم که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، از «هوشنگ نوبخت» مسئول دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان خوزستان تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار