رییس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

درخواست پلیس از ستاد مقابله با کرونا برای تغییر ساعت منع تردد در شب‌های محرم

سردار رحیمی گفت: با توجه به شروع دهه اول محرم، پلیس از ستاد مقابله با کرونا درخواست داشته است که منع تردد از ساعت ۲۲ به ۲۳ تغییر کند.
کد خبر: ۴۷۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ - 09August 2021

درخواست پلیس از ستاد مقابله با کرونا برای تغییر منع تردد در شب‌های محرمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید یاسر طاهری که صبح امروز (دوشنبه) در پلیس پیشگیری پایتخت برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره تغییر ساعت یا حذف ممنوعیت تردد شبانه در شب‌های محرم، اظهار داشت: یکی از درخواست‌های ما، حداقل تغییر ساعت تردد شبانه در دهه اول محرم از ساعت ۲۲ به ۲۳ است و این درخواست را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه دادیم و امیدواریم مسئولان ذی‌ربط در این رابطه تصمیم‌گیری کنند.

رئیس پلیس تهران افزود: بنابر گزارش‌های واصله در سطح تهران، حدود پنج هزار هیئت در قالب تکایا، مساجد و دسته‌جات به اقامه عزا می‌پردازند و طبیعتاً پلیس در دهه اول محرم، تدارک ویژه‌ای برای برقراری امنیت دیده است.

وی تصریح کرد: از پیش از شروع مراسمات تا پایان آنها مخصوصاً در روزهای تاسوعا و عاشورا، برنامه‌های ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم این مراسمات با شکوه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود، البته انصافاً سال گذشته پروتکل‌های بهداشتی به خوبی اجرا شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها