دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

انتخابات سالم و شکست پروژه تحریم

رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور منتخب، ضمن تشکر از برگزارکنندگان انتخابات، از مردم ایران بابت حضور پرشور خود و شکست پروژه تحریم انتخابات، قدردانی کردند.
کد خبر: ۴۷۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ - 10August 2021

انتخابات سالم و شکست پروژه تحریمگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس: انتخاباتی که اخیراً در کشورمان برگزار شد، یک جریان سیاسی خاص در ائتلافی نانوشته با تمام دشمنان ایران یعنی توطئه تحریم خاموش را از یک سال قبل برای آن در دستور کار گذاشت تا شقیقه مشارکت را هدف گلوله قرار دهد و به زعم خود موجب مشارکتی مثلاً ۴۲ درصدی شبیه به انتخابات مجلس یازدهم در سال ۱۳۹۸ شود. اما مردم ایران این توطئه شوم را ناکام گذاشتند و با مشارکتی بسیار بالاتر نسبت به انتخابات مجلس یازدهم؛ به طراحان تحریم خاموش تودهنی زدند.

تحریم انتخابات و پروژه‌ای که شکست خورد

پروژه تحریم انتخابات شکست خورد و اولین پیامش به غرب آن بود که این ملت را دیگر نمی‌توان تحریم کرد! ملتی که از گرانی‌ها چه بر اثر تحریم، چه به دلیل ناکارآمدی مدیران داخلی گله‌مندند و حق هم داشتند و بسیاری‌شان پس‌انداز و داروندارشان به باد یغما رفت، باز پای انقلاب و نظام خود ایستادند. سخت است برای تئوریسین‌های غربی که باور کنند مردمی که ثروت و مال خود را از دست می‌دهند، باز روی خوش به نظام و حکومت و دولت خود نشان دهند و باز امیدوار باشند. زیرا آن‌ها همه چیز را در قالب کاپیتالیسم خود می‌سنجند و با مرام ملتی که خوی ایثار و شهادت و فرهنگ حسینی و علوی دارد، ناآشنا و بیگانه‌اند. روزنامه‌ها در سرشب به زیر چاپ می‌رود، در حالی که با خنکای هوا تازه ملت برای رأی دادن از خانه خارج می‌شوند. صبح اول هفته تکلیف دولت و رئیس‌جمهور-هر کدام از این چهارنفر- کاملاً روشن است. آن رئیس‌جمهور با غیرت یک ملت بر سر کار آمده و باید با غیرت هم مانند نوکر ملت پای خدمت بایستد. ماراتن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بالاخره به خط پایان رسید و مردم ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های آرا، سرنوشت خود را برای چهار سال آینده رقم زدند. نظرسنجی‌ها و اخبار پراکنده از گوشه و کنار کشور حکایت از آن داشت که مشارکت مردم در این دوره از انتخابات، مرز ۵۰ درصد را ثبت کرده است. موضوعی که نشان می‌دهد به رغم‌تلاش‌های پیدا و پنهان دشمنان نظام اسلامی، پروژه تحریم انتخابات بار دیگر شکست خورده است. همچنین برخی نارضایتی‌های عمومی از عملکرد دولت و شرایط کرونایی هم نتوانست مانع حضور مردم در تعیین سرنوشت خود شود.

تلاش رسانه‌های معاند در کم‌رنگ کردن حضور مردم

درحالی که رسانه‌های معاند ایرانی زبان درصدد تضعیف افکارعمومی و تحریم انتخابات برای پیش برد اهداف شوم خود بودند. متاسفانه عده‌ای از شخصیت‌های سیاسی کشور را نیز هدف قراردادند و به وسیله آن‌ها پروژه خود را پررنگ‌تر ساختند. نشر تصاویر، توییت، مصاحبه و اخبار از مهم‌ترین رویکرد‌شان بود که در جریان انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان سرخط اخبار به چشم میخورد

هم اینک، اما انتخابات ۱۴۰۰ به پایان رسیده و علی‌رغم تمام جریان سازی‌ها بازهم رویای دشمنان این مرز و بوم نافرجام ماند. باری دیگر پروژه تحریم‌شان شکست خورد و بی‌شک این شکست برای‌شان باور پذیر نیست. رسانه‌های معاند، اما هنوز دست از جریان سازی نکشیده و علی‌رغم پایان پرشور انتخابات و مشارکت چشم گیر مردم در پی تریبون سازی برای تشویق اذهان عمومی هستند. تشویقی که به حالا خود نیز می‌دانند بر پایه دروغ است و راه به هیچ کجا نمی‌برد.

پروژه تحریم انتخابات درحالی رقم خورد که انتهای آن چیزی جز سرافکندگی برای بانیانش نداشت و مردم ایران با وجود تحمل مشکلات فراوان، اما در نهایت پای امام و انقلاب خود ماندند. این حضور مردم آن قدر ارزشمند بود که با وجود گذشت تقریبا دوماه از برگزاری انتخابات، اما رهبر انقلاب مجدد در مراسم تنفیذ از حضور مردم که منجر به شکست سناریو دشمنان شد، تشکر و قدردانی کردند. امام خامنه‌ای در مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب با تأکید بر اینکه انتخابات در سلامت کامل برگزار شد و دشمنان شکست خوردند، بیان داشتند: بنده از برگزار کنندگان انتخابات در بخش‌های مختلف و از تأمین کنندگان امنیت انتخابات تشکر می‌کنم. به خصوص از حضور مردم تشکر می‌کنم. توطئه تحریم انتخابات طراحی شده بود. در محافل سیاستگذاری دشمنان کشور و جمهوری اسلامی این توطئه طراحی شده بود و در داخل نیز برخی از روی غفلت و برخی از روی غرض این سیاست را دنبال می‌کردند. مردم پاسخ قاطعی دادند و در انتخابات شرکت کردند. شرکت مردم شرکت خوبی بود.

انتهای پیام/۳۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار