مدیرکل زندان‌های استان البرز خبر داد؛

اجرای طرح «قدم قدم تا به حرم» ویژه ماه محرم در زندان‌های استان البرز

«جمیاری» از اجرای طرح «قدم قدم تا به حرم» ویژه ماه محرم در زندان‌های استان البرز خبر داد و برنامه‌های ماه محرم را کاری بر خواسته از دل و فراتر از دستورالعمل‌های ابلاغی خواند.
کد خبر: ۴۷۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ - 09August 2021

اجرای طرح «قدم قدم تا به حرم» ویژه ماه محرم در زندان‌های استان البرزبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «اسماعیل جمیاری» مدیرکل زندان‌های استان البرز ‌امروز در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی ماه محرم، با تأکید بر اجرای با شکوه برنامه‌های ماه محرم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اظهار داشت: باید شرایطی در زندان‌ها مهیا شود تا همچون گذشته در کنار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برنامه‌های مکتب انسان‌ساز حسینی به‌خوبی در همه اندرزگاه‌ها برگزار شود.

وی از اجرای طرح «قدم قدم تا به حرم» ویژه ماه محرم در زندان‌های استان البرز خبر داد و برنامه‌های ماه محرم را کاری بر خواسته از دل و فراتر از دستورالعمل‌های ابلاغی خواند و عنوان کرد: لازم است از همه ظرفیت‌های بی‌کران این ماه در جهت اصلاح، تربیت و توبه زندانیان و همچنین تهذیب نفس خویش استفاده کنیم.

جمیاری بیان داشت: فضاسازی و سیاه‌پوش کردن اماکن، ساماندهی و تجهیز هیئات عزاداری اندرزگاه‌ها، برگزاری روزانه زیارت عاشورا به مدت ۴۰ روز با عنوان تا اربعین، برگزاری چله‌های ختم قرآن و صلوات، اجرای برنامه‌های هنری و ادبی با موضوع عاشورا و استفاده از ظرفیت راویان کربلا از جمله اقداماتی هستند که در قالب طرح قدم قدم تا به حرم اجرا خواهند شد.

مدیرکل زندان‌های استان البرز، پرچم گردانی امام حسین (ع)، اجرای تعزیه مددجویان، اجرای مراسمات محلی و مذهبی مرتبط با عاشورا، سفره احسان و کسب رضایت از اولیای دم با حضور پرچم گردانان حرم امام حسین (ع) را از دیگر برنامه‌های ویژه ماه محرم و صفر زندان‌های استان البرز عنوان کرد که در قالب طرح قدم، قدم تا به حرم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار