دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی:

۷۴۶ عنوان برنامه در دهه گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «دلریش» گفت: همزمان با دهه بزرگداشت امر به معروف و نهی از منکر ٧۴۶ عنوان برنامه در سطح استان و با همکاری تمام دستگاه‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲ - 09August 2021

۷۴۶ عنوان برنامه در دهه گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «بهنام دلریش»، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با دهه بزرگداشت امر به معروف و نهی از منکر ٧۴۶ عنوان برنامه در سطح استان و با همکاری تمام دستگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر امسال به شعار محوری قیام حسینی، مردم مطالبه گر و مسوولان پاسخگو نامگذاری شده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: ایجاد ارتباط موثر با بدنه مردمی و نهادها، ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با بهره‌گیری از فضای حماسی محرم، برگزاری الگوهای موفق، ترویج رویکرد جدید ستاد از طریق رسانه‌ها، تقویت روحیه مطالبه گری، تقویت نگرش آحاد جامعه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تبیین بیانات رهبری در خصوص وظیفه این نهاد از مهمترین اهداف برنامه‌های دهه احیا امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های این دهه عنوان کرد: بومی سازی برنامه‌های این دهه، برگزاری کلاس های مجازی و حضوری، تقدیر از فعالان امر به معروف و نهی از منکر و بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر از اهم برنامه‌های این دهه است.

حجت‌الاسلام دلریش تصریح کرد: در دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر نمایشگاه‌ها و غرفه‌هایی تدارک دیده می‌شود تا محصولات امر به معروف و نهی از منکر در این محل‌ها عرضه شود.

وی بیان کرد: در نخستین روز ماه محرم سامانه ارتباط مردمی این نهاد رونمایی می‌شود و آماده ارائه خدمات به عموم مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها