فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه:

کار اصحاب رسانه‌ مانند جهاد رزمندگان در دفاع مقدس است

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: سختی کار اصحاب رسانه را درک می‌کنیم در زمان جنگ خبرنگاران پر تلاشی بودند که آثار آنها در تاریخ ماندگار شده است و در حال حاضر نیز کار اصحاب رسانه‌ها همچون جهاد رزمندگان در دفاع مقدس است که از کشور دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۴۷۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ - 10August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «عباس غلامشاهی» فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در نشست خبری با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: ماندگاری حماسه محرم و عاشورا به جهت اهمیت خبر رسانی بوده و حضرت زینب (س) را می‌توان سرآمد این عرصه نامید که در آن زمان مظلومیت امام حسین (ع) و واقعه کربلا را منتقل کرد. این هنر حضرت زینب بود ایشان رسانه حماسه امام حسین بود.

فرمانده منطقه یکم ندسا افزود: در عصر کنونی اهمیت خبر صد چندان است، در عصر جنگ رسانه هستیم لذا جایگاه اصحاب رسانه و هنر خبررسانی و آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی در حال حاضر بسیار زیاد است.

وی از خبرنگاران به عنوان افسران و سربازان جنگ نرم نام برد و تصریح کرد: ‌خبرنگاران در مواجهه با تمامی فتنه‌ها با چشمی بینا و گوش شنوا در این جنگ حضور می‌یابند و توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند. سختی کار رسانه را درک می‌کنیم. در زمان جنگ خبرنگاران پر تلاشی بودند که آثار آنها در تاریخ ماندگار شده است. در حال حاضر نیز کار رسانه‌ها همچون جهاد رزمندگان در دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی و اطلاع از حقیقت پیرامون جامعه کار بزرگ اصحاب رسانه است که به درستی انجام می‌شود. اگر تلاش فعالان اصحاب رسانه در بمباران رسانه‌ای علیه کشور نباشد نمی‌توان به درستی با دشمن در جنگ نرم مقابله کرد.

فرمانده منطقه یکم ندسا خاطرنشان کرد: هرمزگان دارای موقعیت خاص ملی و منطقه‌ای و حتی فرا منطقه‌ای است که این موقعیت‌ها و اخبار با کمک اصحاب رسانه مخابره می‌شود.

وی اضافه کرد: در حوزه دفاع و امنیت کشور به حد بسیار خوبی از آمادگی رسیده‌ایم و دشمن مجبور شده اقداماتشان به نحوی باشد که ما را از پاسخ باز بدارند، اقتدار نیروهای مسلح در هرمزگان که رویایی با استکبار جهانی داریم بسیار خوب است و صاحب اقتداری هستیم که دشمنان از مقابله با نیروهای مسلح هراس دارند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار