در نخستین روز ماه محرم؛

نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» به کار خود پایان داد

نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» که با هدف تأمین محصولات و خدمات محافل حسینی از ۱۱ مرداد در میدان آیینی امام حسین (ع) برپا شد، در نخستین روز از ماه محرم به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۷۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ - 10August 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ‌ سعید صدرائیان سخنگوی نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» با اعلام پایان کار رویداد فرهنگی «عطر سیب» اظهار داشت: رویداد فرهنگی «عطر سیب» یکی از برنامه‌های سابقه‌دار سازمان فرهنگی هنری است که از سال ۱۳۸۱ با هدف ایجاد بستری برای عرضه اقلام و اجناس مورد نیاز هیئت‌های مذهبی‌ که در ماه‌های محرم و صفر به اجرای مراسم می‌پردازند، برگزار می‌شود.

وی افزود: نوزدهمین دوره این رویداد فرهنگی که از ۱۱ مرداد مشغول به خدمت‌رسانی بود، با نخستین روز از ماه محرم به کار خود پایان داد.

سخنگوی نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» گفت: در این رویداد ۵۵ غرفه فروشگاهی به ارائه خدمات به هیئت‌های مذهبی تهران پرداختند که کالاهای اساسی، تجهیزات آشپزخانه، سیستم‌های صوتی، انواع موتور برق، تجهیزات ضدعفونی‌کننده، محصولات فرهنگی و تزئینی و همچنین غرفه‌های فرهنگی نظیر نمایشگاه و فروشگاه کتاب را شامل می‌شد.

صدرائیان در ادامه تاکید کرد: نوزدهمین دوره این رویداد که با استقبال ویژه هیئت‌ها و عرضه‌کنندگان خدمات و محصولات برگزار شد، تفاوت‌های عمده‌ای با ادوار گذشته داشت که شاید پررنگ‌ترین تفاوت را بتوان آشناسازی هیئات با محدودیت‌های کرونایی برگزاری این آیین بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا و همچنین برپایی غرفه‌هایی برای عرضه اقلام بهداشتی از جمله ماسک، دستکش، شوینده‌ها و ضدعفونی‌کننده‌ها دانست.

سخنگوی نوزدهمین رویداد فرهنگی «عطر سیب» اضافه کرد: آیین سیاه‌پوشان تهران و اهتزاز نمادین پرچم عزای امام حسین(ع) نیز روز شنبه ۱۶ مردادماه با حضور شهردار سابق تهران، رییس، نایب رییس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

صدرائیان در پایان گفت: آن دسته از هیئات محترم ثبت‌شده که بن خرید در اختیار دارند، اما امکان استفاده از خدمات نوزدهمین رویداد «عطر سیب» را پیدا نکرده‌اند، می‌توانند در روزهای ۲۱ تا ۲۵ مرداد با مراجعه حضوری به فروشگاه شهروند بهاران در مجاورت فرهنگ‌سرای سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (بهاران) از این خدمات بهره‌مند شوند. سایت Jelveyesoog.farhangsara.ir نیز ‌تا روز ۲۵ مرداد برای خرید اینترنتی از این رویداد فرهنگی فعال است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها