مسابقه بزرگ پیامک «محرم با نماز» برگزار می‌شود

مسابقه بزرگ پیامکی «محرم با نماز» با محوریت تفسیر آیات نماز حجت‌الاسلام قرائتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۱۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲ - 10August 2021

مسابقه بزرگ پیامک «محرم با نماز» برگزار می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حامد صالحی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری مسابقه بزرگ پیامکی «محرم با نماز» خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه با محوریت تفسیر آیات نماز حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و با مشارکت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دهه اول ماه محرم برگزار می شود.

صالحی افزود: این مسابقه بر اساس مجموعه موشن گرافی های تفسیر آیات نماز حجت الاسلام و المسلمین قرائتی که به همت ستاد اقامه نماز استان اصفهان تهیه و تولید شده است برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: هر روز یک تفسیر از آیات نماز به همراه یک سؤال در رسانه ملی، پایگاه اطلاع‌رسانی و شبکه‌های اجتماعی ستاد اقامه نماز به‌ نشانی www.namaz.ir پخش خواهد شد.

صالحی با اشاره به منبع مسابقه "محرم با نماز" گفت: منبع این مسابقه، کلیپ‌های موشن گرافی تفسیر آیات نماز حجت الاسلام قرائتی که تحت عنوان «نماز با محرم» در ۱۰ قسمت کوتاه سه دقیقه ای با تفسیر آیات ۳۱ و ۳۷ سوره مبارکه ابراهیم، ۷۸ و ۷۹ سوره مبارکه اسراء، ۴۵ سوره عنکبوت، ۱۰۳ سوره مبارکه نساء و آیات ۴۳، ۴۵، ۹۱ و ۱۱۰ سوره مبارکه بقره می باشد.

وی در خصوص نحوه شرکت مخاطبین در مسابقه گفت: روزانه به‌ قید قرعه از برگزیدگانی که پاسخ صحیح را ارسال کرده‌اند، ۵ نفر انتخاب و به هر برگزیده مبلغ ۳ میلیون ریال تقدیم خواهد شد که اسامی این برگزیدگان از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد به‌ نشانی www.namaz.ir اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور در پایان بیان کرد: شرکت‌کنندگان جهت شرکت در مسابقه باید «فقط عدد گزینه صحیح» هر سوال را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال کنند.

سوالات روزانه ساعت ۱۰ صبح روی سایت در دسترس قرار خواهد گرفت و مهلت پاسخ به همان سؤال تا ساعت ۹ صبح روز بعد است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها