دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

مسابقه عکاسی «قیام حسینی و مسئولیت اجتماعی» در مازندران برگزار می‌شود

«محمدی» از برگزاری مسابقه عکاسی «قیام حسینی و مسئولیت اجتماعی» در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱ - 11August 2021

مسابقه عکاسی «قیام حسینی و مسئولیت اجتماعی» در مازندران برگزار می‌شود«مهرداد محمدی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از برگزاری مسابقه عکاسی «قیام حسینی و مسئولیت اجتماعی» در استان خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه از سوی مرکز رسانه‌ای دیدبان انقلاب با همکاری معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز مازندران و دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسابقه عکاسی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقه در قالب جشنواره بزرگ مطالبه‌گری اجتماعی با موضوعات نگاه هنری و خلاقانه به آیین‌های عاشورایی در شرایط کرونایی و نقش آفرینی آحاد جامعه، بالاخص چهره‌های برجسته فرهنگی اجتماعی در مراسم و عزاداری‌های محرم استان مازندران برگزار می‌شود.

محمدی ادامه داد: آثار ارسالی باید تداعی‌کننده ویژگی‌های مفهومی و تصویرگر ویژگی اجتماعی قیام حسینی در فرهنگ بومی و محلی مازندران بوده و نظر‌ها را به آثار مثبت هنجار‌های فرهنگی اجتماعی ماه محرم جلب کند.

وی اضافه کرد: همچنین آثار ارسالی باید تقبیح کننده ناهنجاری‌های مرتبط با تغیرات فرهنگی متأثر از خود باختگی فرهنگی و حاوی پیام مطالبه‌گرانه‌ای از مسئولان متولی سازمان‌های فرهنگی اجتماعی و در راستای اهمیت مبارزه با فساد باشد؛ به‌ویژه اینکه، مسئولیت‌پذیری آحاد جامعه و یا مبارزه با فساد در حالت کلی آن را نشأت گرفته از چشمه جوشان قیام حسینی و خون سیدالشهدا علیه السلام به عنوان مصداق بارز معروفات در حکومت اسلامی به نمایش درآورد.

این مسئول با بیان اینکه شرکت در این رقابت برای عموم مستندسازان عرصه عکس و فیلم آزاد و رایگان است، گفت: هر شرکت‌کننده می‌تواند با ارسال چهار (تک عکس) افقی با حداقل طول ۱۹۲۰ پیکسل و عمودی حداقل طول ۱۰۸۰ پیکسل و بدون قاب و حاشیه که حاوی نام عکاس و همراه با توضیح حداکثر ۱۲۰۰ کارکتری (یک یا دو پاراگراف) باشد در این رقلبت شرکت کند.

محمدی ادامه داد: عکس‌های ارسالی باید در ۲ سال اخیر از محدوده جغرافیای استان مازندران گرفته شده باشد و بدون امضا، تاریخ، پاسپارتو، واترمارک یا لوگو برای رقابت در این مسابقه ارسال شود.

وی مهلت ارسال آثار را تا ۱۰ مهر اعلام کرد و افزود: علاقمندان می‌توانند در بخش عکس آثار خود را به صورت فایل jpg و در بخش فیلم ویدئو‌های با مدت زمان حداقل ۶۰ و حداکثر ۳۰۰ ثانیه‌ای را در قالب گزارش مستند و یا کلیپ‌های هنری به شکل حضوری و یا به صورت فایل در شبکه اجتماعی واتساپ به شماره ۰۹۱۱۷۱۱۱۱۸۱یا اینستاگرام marada.blog.ir و یا از طریق ایمیل E.A.Z@CHmail.ir به دبیرخانه واقع در ساری خیابان فرهنگ جنب کوچه فرهنگ ۳۰ ساختمان ارتباط الکترونیکی مردم و دولت (سامد) - دبیرخانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران ارسال نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها