پیام تسلیت فرمانده انتظامی البرز در پی درگذشت مادر شهیدان «پناهی»

فرمانده انتظامی استان البرز در پیامی درگذشت مادر شهیدان «پناهی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۷۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶ - 11August 2021

پیام تسلیت فرمانده انتظامی البرز در پی درگذشت مادر شهیدان «پناهی»به گزارش دفاع‌پرس از کرج، سرتیپ دوم پاسدار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز در پیامی درگذشت مادر شهیدان «پناهی» را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«انالله و اناالیه راجعون‌

مادران مؤمن شهدا نزد همگان عزیزترین هستند چراکه فرزندان خود را در دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و میهن فدا کردند. حقیقتاً مادران شهدا اسوه‌های واقعی ایثار و گذشت هستند که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع) و به تأسی از سیره حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌های والای این مرز و بوم آن‌ها را تقدیم ایران اسلامی کردند.

اینجانب بر خود واجب و لازم می‌دانم که درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مادر ارجمند و والامقام سرداران شهید «پناهی» از شهدای دوران دفاع مقدس را به ساحت مقدس حضرت بقیه اللّه الاعظم (ارواحنا فدا)، مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده محترم ایشان و عموم همشهریان عزیز در استان البرز، تسلیت و تعزیت عرض نموده و علو درجات این مرحومه را از خداوند منان مسألت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار