با صدور پیامی؛

سردار کارگر انتصاب «سیدمسعود میرکاظمی» را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب سید مسعود میر کاظمی را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ - 12August 2021

سردار کارگر انتصاب «سیدمسعود میرکاظمی» را تبریک گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب «سیدمسعود میرکاظمی» را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛

«بسمه‌تعالی

خدمت به مردم گفتمان اصلی دولت اسلامی و فلسفه وجودی مسئولان است.

حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید مسعود میرکاظمی
معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام؛

با احترام و آرزوی توفیق و سلامتی، انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

خاضعانه خدای بزرگ را شاکریم در مقطعی حساس از تاریخ ایران اسلامی، فرصت و توفیق خدمت در گام دوم انقلاب اسلامی را نصیب مان ساخت تا در پیشرفت و اعتلای ایران عزیز و ترویج و توسعه گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت، رهرو مکتب امام خمینی (ره) و ادامه دهنده مسیر شهدای والامقام و ایثارگران صبور باشیم.

امید است با بهره گیری از روحیه جهادی و تجارب ارزنده جنابعالی در مسئولیت‌های گوناگون، شاهد ترسیم خط مشی‌ها و سیاست‌های سازنده و کارگشا در راستای شکوفایی برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور باشیم.

اینجانب ضمن ابراز خرسندی از این انتصاب، سربلندی و توفیقات روزافزون شما برادر ارجمند و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت زعامت حضرت، ولی عصر (عج) و فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیادحفظ آثار ونشرارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار