مدیر حوزه علمیه استان بوشهر:

مبادا مراسم امام حسین (ع) فرصتی را برای سوءاستفاده برخی فرصت‌طلبان مهیا کند

حجت‌الاسلام «خدری» گفت: مبادا مراسم امام حسین (ع) را به گونه‌ای برگزار کنیم که در چشم دیگران طور دیگری دیده شود و فرصتی را برای سوءاستفاده برخی فرصت‌طلبان مهیا کند.
کد خبر: ۴۷۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸ - 12August 2021

مبادا مراسمات امام حسین(ع) فرصتی را برای سوء استفاده برخی فرصت طلبان مهیا کندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «رضا خدری» مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، امروز در مراسم چهل سومین سالگرد شهادت حجت الاسلام «ابوتراب عاشوری» اظهار داشت: شهید عاشوری و دیگر شهدا الگوی خوبی برای مردم به ویژه برای روحانیون در زمینه های مختلف هستند.

وی با بیان اینکه شهید عاشوری را می توان الگوی مناسبی به جهت سیاسی، انقلاب، فرهنگی و مذهبی دانست گفت: این شهید فکر روشنی داشته است و همواره سعی می کرده جامعه را در مسیر صحیح هدایت و همراهی کند.

امام جمعه بخش چغادک افزود: شهید عاشوری حتی در سخنرانی های خود به مسائل بهداشت هم اهمیت می داد و بر توجه به امر بهداشت و درمان تاکید می کرد این درحالی است که معمولا بیشتر توجه روحانیت در سخنرانی ها معطوف بیان بیان نکات دینی و مذهبی است اما این شخصیت روشنفکر با دید باز به دیگر مسائل جامعه توجه ویژه ای داشت.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تسلیت ایام ماه محرم و سوگواری اهل بیت (ع) ابراز داشت: مبادا مراسمات امام حسین (ع) را به گونه ای برگزار کنیم که در چشم دیگران طور دیگری دیده شود و فرصتی را برای سوء استفاده برخی فرصت طلبان مهیا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار