امام جمعه سمنان:

شهید «سلیمانی» نماد مقاومت جبهه اسلامی است

حجت‌الاسلام «مطیعی» گفت: اسطوره‌هایی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت جبهه اسلامی در جهان هستند.
کد خبر: ۴۷۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ - 13August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «مرتضی مطیعی»  نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بزرگ این شهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، هیات و دسته‌جات سینه‌زنی باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از این طریق به کادر درمان در انجام خدمت‌رسانی یاری برسانند.

وی در بخش دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به 23 مردادماه  روز مقاومت بیان کرد: در این روز پرافتخار حزب‌الله لبنان ثابت کرد با مقاومت می توان هیمنه اسرائیل را در هم شکست و پیروز شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: این مقاومت موجب یکپارچگی هرچه بیشتر گروه های مقاومت شد و همچنین نفوذپذیری اسرائیل را به جهان نشان داد و موجب رعب و وحشت صهیونیست‌ها شد.

مطیعی خاطرنشان کرد: این مقاومت از قبل از انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل آغاز شد و امام خامنه‌ای آن را ادامه دادند. اسطوره‌هایی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی نیز نماد مقاومت جبهه اسلامی در جهان هستند.

وی همچنین به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، مجلس انقلابی باید به وظیفه خود عمل کند و هرچه زودتر وظیفه مهم خود در زمینه بررسی صلاحیت وزرا و رای اعتماد را به سرانجام برساند تا ان‌شاالله هرچه زودتر در امور مردم گشایش ایجاد شود.

امام جمعه سمنان در پایان با اشاره به انتشار یک عکس با چینشی از قبل طراحی شده و یادآوری یک رخداد تاریخی توسط سفیران روسیه و انگلیس عنوان کرد: باید به این افراد یادآور شویم کشور ما دیگر یکی از ایالت‌های شما نیست و هرگز تسلیم خواسته‌های بیگانگان نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها