تولیت آستان امامزاده صالح (س):

حسینی بودن را باید در عمل اثبات کنیم

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی با بیان اینکه حسینی بودن را باید در عمل اثبات کنیم، گفت: فعل باید ادعا را تضمین کند و آیا حاضریم مانند امام حسین (ع) برای دین هزینه دهیم؟
کد خبر: ۴۷۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ - 14August 2021

حسینی بودن را باید در عمل اثبات کنیمبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی تولیت آستان امامزاده صالح (س) در پنجمین مراسم عاشوراییان که با عنوان «زاینده خون» در اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه امام حسین (ع) را می‌توان در واقع مانند یک درمانگاه بنگریم؛ کسی که با تردید و پیش شرط در این مکتب وارد می‌شود به مقصد نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه باید همه ابعاد زندگی خود را حسینی کنیم و تنها به ظاهر بسنده نکنیم، افزود: لازمه آن این است که در همه شئون به رهبر انقلاب اسلامی لبیک بگوییم. در جلسه، در خانه، در محل کار نماینده امام حسین (ع) باشیم.

تولیت آستان امامزاده صالح خاطرنشان کرد: حسینی بودن را باید در عمل اثبات کنیم، فعل باید ادعا را تضمین کند که اساس بر این پایه است، سیدالشهدا اندیشه‌ی خود در دعای عرفه را در کربلا عملی کرد و پای دین خدا همه چیز خود را داد، آیا ما هم پای سیلی خوردن برای دین هستیم؟

وی ادامه داد: اساس دین بر مبانی اخلاقی است و رسول خدا می‌فرمایند، کسی که در خانه در خدمت همسرش باشد و البته خدمت و کمک کند و منتی نگذارد، اسم او در زمره‌ی شهداست، خدمت در خانه کفاره‌ی گناهان گذشته خواهد شد، زن و مرد در خانواده باید کرامت و محبت نسبت به هم را رعایت کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار