به‌مناسبت برگزاری مسابقات جام دریا صورت گرفت؛

استقبال ناوگان شمال نداجا از شناور‌های قزاقستان در بندر انزلی+ عکس

ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی امام رضا (ع) از شناور‌های قزاقستان به‌عنوان اولین شناور‌هایی که برای مسابقات بین‌المللی جام دریا به آب‌های ایران وارد شدند، استقبال کرد.
کد خبر: ۴۷۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ - 16August 2021

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ناو‌های «مانگیستاو» و «ساری آرکا» صبح امروز (دوشنبه) به آب‌های داخلی ایران در انزلی وارد شدند. در ششمین دوره از مسابقات بین المللی جام دریا بندرانزلی میزبان مسابقات شناوری کشور‌های آذربایجان، قزاقستان و روسیه در حاشیه خزر است و حدود ۴۰۰ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور دارند.

این مسابقات فرصت خوبی برای به نمایش گذاشتن توانمندی‌های رزمی شناور‌های کشورمان به کشور‌های حاشیه دریای خزر است. سلامت شرکت‌کنندگان این مسابقات با انجام تست کووید تایید شده و ورزشکاران حاضر واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

شرکت‌کنندگان کشور‌های مختلف در شناور‌های خود مستقر خواهند بود و ترددی در سطح شهر نخواهند داشت.

شناور‌های قزاقستان برای مسابقات جام دریا وارد آب‌های انزلی شدند

شناور‌های قزاقستان برای مسابقات جام دریا وارد آب‌های انزلی شدند

مسابقات بین المللی جام دریا در بخش شناوری مراحل تیراندازی سطحی، هوایی، مهار بویه در دریا و کنترل صدمات را شامل می‌شود. جام در دو مرحله در دریا و ساحل برگزار خواهد شد و در کشور ما بندرانزلی میزبان رقابت‌های شناوری و بندر چابهار میزبان مسابقات غواصی جام دریاست.

ششمین دوره مسابقات جام دریا از ۲۸ مردادماه به مدت ۲۵ روز جریان دارد و بندرانزلی میزبان مسابقات شناوری این دوره از مسابقات است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار