در نشریه خط حزب‌الله مطرح شد؛

شرط پیروزی نهضت‌ها و مقاومت‌ها از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی

نشریه خط حزب‌الله در شماره جدید خود به مناسبت سالگرد پیروزی مقاومت ۳۳ روزه حزب‌الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه را منتشر کرد.
کد خبر: ۴۷۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵ - 24August 2021

مقاومت وقتی مردمی باشد، به نتیجه می‌رسدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شماره ۳۰۱ نشریه خط حزب‌الله با عنوان «ملت حسین (ع) به رهبری حسین (ع)» چندی پیش منتشر شد.

این نشریه که به صاحب‌امتیازی پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هر هفته روز‌های جمعه منتشر می‌شود، به انتشار مطالبی متناسب با مسائل اساسی داخل کشور و جهان اسلام از میان بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌پردازد.

از آنجا که مسئله اساسی و اول این روز‌های کشور، مسئله «همه‌گیری ویروس کرونا» است، خط حزب‌الله اقدام به تولید اطلاع‌نگاشت سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهتمام و توجه بیشتر مسئولان نسبت به مسئله کرونا کرده است و همچنین به مناسبت سالگرد پیروزی مقاومت ۳۳ روزه حزب‌الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی و روز مقاومت اسلامی به انتشار بیانات معظم‌ٌله در این خصوص پرداخته است.

خط حزب‌الله این شماره خود را به شهید مدافع حرم «هادی باغبانی» تقدیم کرده است. این شهید والامقام، روز ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ در دمشق پایتخت سوریه در مقابله با تکفیری‌های داعش به شهادت رسید و مزار وی در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) بابلسر است.

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد پیروزی مقاومت ۳۳ روزه حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی به شرح زیر است:

«وقتی که صحنه در اختیار مردم قرار گرفت، (اوضاع) پیش خواهد رفت. الآن شما نگاه کنید؛ در ظرف کمتر از ۱۰ سال مقاومت لبنان بر ارتش جرار صهیونیستی چند بار فائق آمد ابتدا مقاومت لبنان بود و پس از آن مقاومت فلسطین.

مقاومت لبنان ابتدا صهیونیست‌ها را از جنوب لبنان بیرون کرد و سپس در جنگ ۳۳ روزه بینی صهیونیست‌ها را به خاک مالید. آمریکا به صهیونیست‌ها کمک کرد و حتی خیانتکاران داخلی هم به او کمک می‌کردند اما نیروی مقاومت که نیروی مردمی و باایمان و باهدف بود و می‌فهمید که دارد چه می‌کند، توانست تمام این‌ها را از عرصه خارج کند.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها