با اهداء لوح تقدیر صورت گرفت؛

قدردانی سردار کارگر از خانواده سردار «محمدعلی حق‌بین»

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اهداء لوح تقدیر به خانواده سردار «محمدعلی حق‌بین» از حماسه حضور وی در هشت سال دفاع مقدس و  سپس حضور در جبهه مقاومت تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۷۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ - 16August 2021

قدردانی سردار «بهمن کارگر» از خانواده سردار  «محمدعلی حق بین»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اهداء لوح تقدیر به خانواده سردار «محمدعلی حق‌بین» از حماسه حضور او در هشت سال دفاع مقدس و سپس حضور در جبهه مقاومت تشکر کرد.

این لوح توسط سرهنگ «حسین مصطفی پور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان به فرزند ایشان اهدا شد.

متن این لوح تقدیر به شرح زیر است؛

خانواده محترم سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدعلی حق‌بین»

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام

با احترام عروج ایثارگر و مجاهد فی سبیل الله سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدعلی حق بین» فرمانده سابق لشکر ۱۶ قدس گیلان، باعث تأسف و تألم خاطر گردید.

یقیناً افتخار و آوازه امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان مرهون هدایت و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و ایثار و شجاعت رزمندگان، فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و مقاومت ملت بابصیرت ایران اسلامی است.

اینجانب عروج این سردار و جانباز رشید اسلام که در دوران هشت سال حماسه و ایثار و سپس در جبهه مقاومت دوشادوش رزمندگان اسلام به ویژه سردار دل‌ها شهید سپهبد «قاسم سلیمانی»، رشادت و ایثار نمود و عاقبت به یاران شهیدش پیوست را خدمت شما خانواده محترم و همرزمان ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال عُلُو درجات و همنشینی با سیدالشهدا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برای آن مجاهد فی سبیل الله و برای بازماندگان صبر وافر مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها