فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران عنوان کرد؛

تغییر کاربری زیرساخت‌های درمانی سپاه متناسب با شرایط کرونا

سردار «اخوان» گفت: زیرساخت‌های موجود درمانی و بیمارستانی سپاه پاسداران در ایام شیوع کرونا تغییر کاربری داده و متناسب با بحران کرونا به سمت خدمت‌رسانی به بیماران این حوزه رفته است.
کد خبر: ۴۷۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ - 17August 2021

تغییر کاربری زیرساخت‌های درمانی سپاه متناسب با شرایط کرونابه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «احمد اخوان» امروز در افتتاح بیمارستان ۹۶ تختخوابی ویژه بیماران حاد تنفسی شهید علی نجفی مشهد اظهار داشت: زیرساخت‌های موجود درمانی و بیمارستانی سپاه پاسداران در ایام شیوع کرونا تغییر کاربری داده و متناسب با بحران کرونا به سمت خدمت‌رسانی به بیماران این حوزه رفته است.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران تأکيد کرد: نیروی زمینی سپاه و نظام سلامت مستقر در این نیرو نیز بلافاصله وارد عمل شده و اقداماتی متناسب با این شرایط در دستور کار قرار دادند.

اخوان افزود: با بهره‌برداری از بیمارستان شهید نجفی در مشهد مقدس امروز شاهد هستیم که چهاردهمین نقطه فعال ما در مقابله با کرونا پای کار آمده و پیش از این ۱۳ نقطه را در این حوزه فعال کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک هم بر اساس تأیید فرمانده نیروی زمینی سپاه، در سه نقطه پرخطر، که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است، حضور خواهیم یافت.

اخوان با اشاره به اینکه این اقدامات در تعامل با حوزه پزشکی و در راستای کمک به کادر درمان است گفت: ۲۰۰ تیم تخصصی پزشکی نیروی زمینی سپاه نیز آماده همکاری هستند و تاکنون ۱۲۰ تیم براساس اعلام نیاز وزارت بهداشت وارد عمل شده‌اند و مجموعه بهداری نیروی زمینی سپاه نیز در آمادگی کامل برای کمک‌رسانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار