مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

الگوگیری از حماسه‌آفرینی آزادگان چراغی برای هدایت سکان انقلاب است

«رستمیان» الگوگیری از حماسه‌آفرینی آزادگان را چراغی برای هدایت سکان انقلاب دانست و گفت: مقاومت در برابر دشمن مهم‌ترین درس و دستاورد آزادگان است.
کد خبر: ۴۷۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ - 17August 2021

الگوگیری از حماسه‌آفرینی آزادگان چراغی برای هدایت سکان انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامی داشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، الگوگیری از حماسه‌آفرینی آزادگان را چراغی برای هدایت سکان انقلاب دانست و اظهار داشت: مقاومت در برابر دشمن مهم‌ترین درس و دستاورد آزادگان است که می‌تواند الگویی برای نسل آینده کشور باشد.

وی ادامه داد: مقاومت و ایستادگی آزادگان در شرایط سخت زندان‌های رژیم بعث عراق موجب سرافرازی هر چه بیشتر ملت ایران در دنیا است. آزادگان حتی در سخت‌ترین شرایط اسارت هم تسلیم خواسته‌های دشمن در ضدیت با اسلام و انقلاب نشدند و همواره در طول اسارت پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب به اثبات رساندند.

وی گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «آزادگان ما آبروی ایران، اسلام و آبروی کشور ما را حفظ کردند»، اگر صبر، استقامت و پایداری آزادگان سرافراز در راه ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی نبود، نظام ولایی ایران عزت، اقتدار و امنیت مثال‌زدنی امروز را نداشت و دشمنان بر ملت ایران غالب شده بودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بیان داشت: امروز با وجود گذشت 31 سال از ورود این آزادگان به کشور ارزش آزادگان بسیار معنادارتر می‌شود. ایثار و ازخودگذشتگی آزادگان در آن دوران منجر به این شد که تمام دنیا فهمیدند که ما حق هستیم و در برابر هیچ جنایتکاری سر تعظیم فرود نمی‌آوریم، حتی اگر در زندان و  اسیر دست دشمن باشیم.

رستمیان با تأکید بر اینکه تحمل این ‌همه سختی و مشقت با هیچ قیمتی قابل جبران نیست، عنوان کرد: ملت ایران برای همیشه قدردان آزادگان این الماس‌های درخشان انقلاب اسلامی خواهند بود و با تمام وجود در مقابل عظمت و پایداری این عزیزان سر تعظیم فرود خواهند آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها