ویژه برنامه‌های عاشورا و تاسوعای حسینی رادیو ایران

شبکه رادیویی ایران در روز تاسوعا و عاشورای حسینی ویژه برنامه‌هایی را برای پخش درنظر گرفته است.
کد خبر: ۴۷۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ - 17August 2021

ویژه برنامه‌های عاشورا و تاسوعای حسینی رادیو ایرانبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، شبکه رادیویی ایران در روز تاسوعا و عاشورای حسینی ویژه برنامه‌هایی را برای پخش درنظر گرفته است.

«ساده مثل صبح» با نگاهی به حال و هوای شهر در سوگ سالار شهیدان در روز‌های ۲۷ و ۲۸ مرداد ساعت ۶:۳۵ پخش می‌شود.

 «در حوالی عطش» هم برنامه‌ای با موضوع شخصیت حضرت عباس (ع) در واقعه عاشوراست و یاد و نام ایشان در روز تاسوعا و عاشورای حسینی (۲۷ و ۲۸ مرداد) ساعت ۸:۳۰ پخش می‌شود.

«اینجا کربلاست» روز تاسوعا و عاشورا با موضوع جلوه‌های جهاد اکبر در قیام حسینی، به تهیه کنندگی حسین معصومی ساعت ۹:۰۰ پخش می‌شود.

«نوای عشق» پخش مداحی و ذکر اهل بیت (ع) در روز تاسوعا و عاشورا (۲۷ و ۲۸) مرداد ساعت ۱۴:۳۰ پخش می‌شود.

«تا وادی طف» با موضوع نقش زنان و همسران و دختران کربلا در واقعه عاشورا در روز تاسوعا وعاشورای حسینی بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ از رادیو پخش می‌شود.

«داغ شقایق» با نگاهی به ادبیات عاشورایی (۲۷ و ۲۸) مرداد ساعت ۱۷:۱۵ پخش می‌سود. «عقیق» انعکاس مراسم عزاداری در بیت رهبر انقلاب اسلامی است که ساعت ۱۷:۳۰ پخش می‌شود

«پرده پرده اشک» مهم‌ترین درس واقعه عاشورا می‌گوید، این برنامه ۲۷ و ۲۸ مرداد ساعت ۱۸:۰۰ پخش می‌شود. «عشق است و آتش و خون» با هدف سبک زندگی حسینی و عبرت‌های قیام عاشورا بعد از خبر ساعت ۱۹:۰۰ پخش می‌شود.

«راز نام ها» روایت نام و زندگی حضرت عباس (ع) که در روز تاسوعا ساعت ۲۲:۰۵ پخش می‌شود و در نهایت «راه شام» ویژه برنامه شام غریبان، پنجشنبه ۲۸ مرداد ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج‌ای ام ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار