معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:

بسیجیان و پاسداران استان مرکزی در کنترل ترددها با نیروی انتظامی همکاری می‌کنند

سرهنگ گودرزی گفت: با اعلام آمادگی که به نیروی انتظامی استان انجام شده بسیجیان و پاسداران برای کنترل ترددها نقش‌آفرینی می‌کنند و امیدواریم با رعایت و مشارکت مردم شاهد محدودیت تردد در سطح جاده‌ها باشیم.
کد خبر: ۴۷۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳ - 17August 2021

بسیجیان و پاسداران استان مرکزی در کنترل ترددها با نیروی انتظامی همکاری می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله امروز در نشست ویدئو کنفرانسی قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) با حضور سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: متاسفانه شرایط بیماری کرونا امروز به مرز خطرناکی رسیده و سپاه و بسیج بر اساس رسالت ذاتی با ورود میدانی برای خدمت رسانی متعهدانه نقش آفرینی می کند.

گودرزی اظهار کرد: بسیج و سپاه خود را در قبال امنیت و سلامت همه جانبه مردم مسئول می داند و همچون گذشته بدون منت و صادقانه در میدان خدمت رسانی حضور دارد و برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی همه توان و ظرفیت را پای کار خواهد آورد. همه ظرفیت ها و تمرکز سپاه و بسیج برای اجرای دقیق طرح «شهید سلیمانی» با محوریت مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج پای کار آمده و پایگاه های بسیج به پایگاه های امداد سلامت و حمایت تبدیل شده اند.

گودرزی افزود: بسیجیان برای خدمت به مردم همواره پیش قدم هستند و از یکدیگر سبقت می گیرند و نتیجه خدمات بسیجیان در این شرایط باید امیدآفرینی باشد. دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی در فضای مجازی با توجه به هجمه های سنگین دشمنان یک جهاد بزرگ است چراکه دشمنان با شبهه آفرینی به دنبال ناامیدی مردم هستند.

وی اضافه کرد: با شناسایی های انجام شده و در قالب طرح «شهید سلیمانی» حمایت از خانواده های نیازمند در دستور کار قرار گرفته و برای تامین دارو و سایر مایحتاج آنها نیز اقدام خواهیم کرد. اجرای مرحله جدید طرح «شهید سلیمانی» در چهار محور مراقبت، نظارت، حمایت و واکسیناسیون در استان مرکزی در حال انجام است اما با توجه به تعطیلات و شرایط پیش رو دو بعد نظارتی و حمایتی بیشتر مورد توجه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و اجرای فاصله گذاری اجتماعی در سطح جامعه و خصوصا مراسمات هیئت ها باید مورد توجه باشد و اقشار بسیج باید در این خصوص اهتمام بیشتری داشته باشند. در بعد حمایتی علاوه بر فعال کردن ظرفیت های سپاه و بسیج و فراخوان به خیرین و مردم انتظار می رود که نذورات به سمت بسته های مومنانه هدایت شود تا بتوانیم در ایام ماه محرم و صفر بخشی از آسیب های خانواده ها را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار