مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:

تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است

حجت‌الاسلام «لقمانپور» گفت: دشمنان ما با جنگ رسانه‌ای به‌دنبال ضربه زدن به دستاورد‌های انقلاب هستند، از این رو هم‌افزایی و همدلی جبهه رسانه‌ای انقلاب ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.
کد خبر: ۴۷۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲ - 17August 2021

تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب ضرورتی اجتناب ناپذیر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در دیدار معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم و مدیر خبرگزاری بسیج استان اظهار داشت: آثار و ارزش‌های دوران دفاع مقدس که از فرهنگ عاشورا نشات گرفته، از سرمایه‌های پربرکت نظام مقدس اسلامی محسوب می‌شود. جوانان برومند ما در دوران حماسه و ایثار در قالب نیرو‌های مسلح و جهاد، به امر امام و رهبر خویش، به مصاف دشمن رفتند و با تقدیم جان و خون و اعضای پیکر خود، عاشقانه از دین و ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب دفاع کردند.

لقمانپور ادامه داد: امروز هم حماسه مدافعان حرم از یک سو و نیز تشکیل گروه‌های جهادی و خدمت رسانی به مردم در عرصه‌هایی همچون حوادث طبیعی و کرونا و ... از سوی دیگر، استمرار همان روحیه برگرفته از فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس هست که در جوانان ما موج می‌زند. دشمنان از طرق مختلف همواره در پی ضربه زدن به دستاورد‌های انقلاب هستند و به زعم باطل خویش می‌کوشند تا آن را کمرنگ جلوه دهند و یا ارزش‌ها را تحریف کرده و به ورطه فراموشی بسپارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: به عنوان مثال این روز‌ها طلاب جهادی، میدان‌دار عرصه مقابله با کرونا هستند و در بیمارستان‌ها و دیگر مراکز، پا به پای کادر درمان و سایر نیرو‌ها در تلاش برای عبور موفق از پیک پنجم بحران کرونا هستند.

وی با تاکید بر اینکه همدلی و هم افزایی رسانه‌های انقلابی، ضرورتی اجتناب ناپذیر است، گفت: رسانه‌های انقلابی و همسو در این عرصه، یار همیشگی و موثر گروه‌های جهادی و انقلابی هستند تا ضمن انعکاس فعالیت خالصانه و اثربخش آنان، دسیسه دشمنان را از بین ببرند و با تشکیل جبهه‌ای مستحکم، هرگونه هجمه به ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب را با تولیدات رسانه‌ای بهنگام در هم بکوبند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار