پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن

سردار «محمدیان» با صدور پیامی 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان جنگ تحمیلی به کشور را گرامی داشت.
کد خبر: ۴۷۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ - 17August 2021

پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهنبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز با صدور پیامی 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان جنگ تحمیلی به کشور را گرامی داشت. متن این پیام به شرح زیر است:

«26 مرداد ماه روز بازگشت آزادگان غیور به ایران اسلامی برگی دیگر از تقویم انقلاب اسلامی ورق خورد و یوم‌الله دیگری متولد شد؛ این روز فرخنده شادی دل بسیاری را به همراه آورد و غرور و فخر ملی‌مان را افزود.

این روز بزرگ، یادآور بازگشت غرورآفرین مردان آزاده‌ای است که پس از تحمل سال‌ها شکنجه و دوری از عزیزان به شرف افتخار نائل شدند. صبوری این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار و مباهات بود.

نیروی انتظامی دو هزار آزاده تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده که این عزیزان از جان خود گذشتند تا از ارزش‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند و با سرافرازی ضمن درس گرفتن از واقعه عاشورا و حضرت زینب (س) دوران سخت اسارت را با عزت و صبر بی‌بدیل پشت سر گذاشتند.

اینجانب این روز بزرگ را به همه آزادگان میهن اسلامی‌مان تبریک و تهنیت عرض کرده و سلامتی و توفیق این سرمایه‌های انقلاب اسلامی را از درگاه ایزد متعال خواستارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها